Oletko varmasti nukkunut viime yön? Vaikuttaa joltakin muulta.Joo, heräsin ja hyvää joulua
Olen varovainen. En tee kotona mitään vaarallista.Rauhallista Juhannusta kaikille ja olkaa varovaisia
Onhan tää ketjussa kirjoittelu kuule aika vaarallistaOlen varovainen. En tee kotona mitään vaarallista.
Niin, auttaako jos palstailen peiton alla sängyssä.Onhan tää ketjussa kirjoittelu kuule aika vaarallista
Ei mutta kokeile palstailla sängyn alta, jos se auttaisNiin, auttaako jos palstailen peiton alla sängyssä.
Johan nyt pomppas.Ei mutta kokeile palstailla sängyn alta, jos se auttais
Älä sinne mee, kissa tulis kumminkin perässä ihmettelemään ja kohta saisit taas jonkun allergiakohtauksen ja mites sitte suu pannaan, häh kerroppa se?Johan nyt pomppas.
Kohta olen sun sängyn alla. Kun menet nukkumaan..
..eikö tuo pääkkönen oo aina vaarassa...ja pumppu...ja varpaat..ja....Sängyn alta ei voi ainakaan pudota,mutta pää on vaarassa
Mulla on allergialääkkeet. Ei kai siellä ole pölyä? Olen sillekin allerginen.Älä sinne mee, kissa tulis kumminkin perässä ihmettelemään ja kohta saisit taas jonkun allergiakohtauksen ja mites sitte suu pannaan, häh kerroppa se?
Mulla on laastareita, siteitä ja muita tykötarpeita...eikö tuo pääkkönen oo aina vaarassa...ja pumppu...ja varpaat..ja....
Mutta siitäkin huolimatta elämä on ihunaa!!
..pitääkin muistaa kohta kaupasta hakea laastareita...
Ei oo. Ellu on nujunut ite siellä sängyn alla harva se päivä/yö, niin on kaikki mahd villakoirapalleroiset imuroituna...johonkin muuhunMulla on allergialääkkeet. Ei kai siellä ole pölyä? Olen sillekin allerginen.
Muista varautua kunnolla,osta tuplapakkaus tai no vaikka pieni ensiapulaukku..eikö tuo pääkkönen oo aina vaarassa...ja pumppu...ja varpaat..ja....
Mutta siitäkin huolimatta elämä on ihunaa!!
..pitääkin muistaa kohta kaupasta hakea laastareita...
HyväEi oo. Ellu on nujunut ite siellä sängyn alla harva se päivä/yö, niin on kaikki mahd villakoirapalleroiset imuroituna...johonkin muuhun
Nöy vöriis siis
Meillä on pieni ensiapulaukku ja laastareitaMulla on laastareita, siteitä ja muita tykötarpeita.
Eli ensiaputarvikkeet löytyy.
Kaikki muut tarpeet löytyy täältäkin, iteasiassa mulla on aika mittava arsenaali mutta viikolla huomasin että laastarit ovat loppuneet.Mulla on laastareita, siteitä ja muita tykötarpeita.
Eli ensiaputarvikkeet löytyy.
Mulla on täällä kaks isoa ea-laukkua, yks retkiea- pussukka ja sitten vielä mun tekemä ja päivittämä kotiversio....niukin naukin nuilla toisinaan pärjääMuista varautua kunnolla,osta tuplapakkaus tai no vaikka pieni ensiapulaukku
Ei pitäs olla...mua ällöttää pölypallot joten siivoon usein kaappien/sohvan/sänkyjen aluset...kissalla on ikävä tapa tykätä leikkiä niillä, jos sellasen sattuu löytämään jostainMulla on allergialääkkeet. Ei kai siellä ole pölyä? Olen sillekin allerginen.