vierailija
Simon ...samoja minäkin kaipaisin! sori, ei yhtään valjennut tuo vihje "erään apostolin..."
Simon ...samoja minäkin kaipaisin! sori, ei yhtään valjennut tuo vihje "erään apostolin..."
JOS voisit auttaa Ro ->13, ktsÄrsyttävästi yhtä vajaana nämä:
Kullankaivaja: Pet.. kuk.. 8 4 TÄä on korkein kohta tun...
Nisäkäs: kar.. 10 (mikä ihmeen jälkeläinen?) - mullakin auki tää ja seuraava kysymyksesi.
Tunturi: Ket.. alas 10
Vihreinä Lapin kansa, Joulupukki, Lapin maakunta, Luonnonpuisto, Revontulet ja Harrastus eli niissä voin auttaa.
Saisiko apuja harrastusruudun va 8, 10, 12, 12 sanoihin?Ärsyttävästi yhtä vajaana nämä:
Kullankaivaja: Pet.. kuk.. 8 4 "vuoren huippu"
Nisäkäs: kar.. 10 (mikä ihmeen jälkeläinen?)
Tunturi: Ket.. alas 10
Vihreinä Lapin kansa, Joulupukki, Lapin maakunta, Luonnonpuisto, Revontulet ja Harrastus eli niissä voin auttaa.
jep kiitti paljon!Simon ...
missä kohtaa nää on siinä ruudussa? vas alhaallako? voin auttaaSaisiko apuja harrastusruudun va 8, 10, 12, 12 sanoihin?
Termejä. Löytyvät rekikoira-wikistäSaisiko apuja harrastusruudun va 8, 10, 12, 12 sanoihin?
Missä tämä?JOS voisit auttaa Ro ->13, kts
Kiitos!Termejä. Löytyvät rekikoira-wikistä
se oli siinä lapin maakunta -ruudussa, mutta saimme apua jo.Missä tämä?
kiitos! vaellus-ruudusta puuttuu just tuo mainitsemasi.ja alhaalta joMi->4kirj. Harmi etten voinut auttaa.vihreinä ovat saariselkä harrastus revontulet...oisko niistä tarvetta?Kiilopää-ruudun toinen no- 11 on "tupa"-no. Toinen puuttuu itseltäkin.
itse kaipailisin mm. Vaellus: va - oikealle 11
Saisiko apuja Saariselkä ruudun HCS 9 (ylös)kiitos! vaellus-ruudusta puuttuu just tuo mainitsemasi.ja alhaalta joMi->4kirj. Harmi etten voinut auttaa.vihreinä ovat saariselkä harrastus revontulet...oisko niistä tarvetta?
googlaa tuon hcs:n tarjontaa, niitä samannimisiä näyttää olevan eri m2Saisiko apuja Saariselkä ruudun HCS 9 (ylös)
Kiitos apostolista! KIILOPÄÄ IG 8 = pystyyn kuivunut havupuu+ig..
REVONTULET vasen yläkulma 7 ja siit alas 13 puuttuu 7=lainvalvoja ja 13 edellisen käyttämä väline.
Sama ruutu alavasen Ma alas 9 ja 11 ??? 9= esim c-
Auttelen , vaikk mul puuttuu melken 200 sanaa vielä.
SAAMELAINEN ky 13 asutukseen liittyvä sana+ ihmisten muodostama y-----öItsellä jumittaa saamelainen - 6 oikealle ja samasta ruudusta Ky alas 13
Vaellus: Va- 11 oikealle Va+ se mitä pitkin kuljet
Kalastus: 10 alas
Sehän on se valkoinen kierrätysmateriaali,jolle ...Lapin kansa ruudusta puuttuisi vasen yläkulma le 6. Löytyisikö vinkkiä?
Sehän on se valkoinen kierrätysmateriaali,jolle ... Kiitti
Oisko sul se NY :sta alas menevä 14? tunnettu nähtävyys NYssä
Mulla Kiirunan oikea puoli tyhjänä:KULLANKAIVAJA ruudussa kauhea jumitus, viereisen ruudun vasen puoli tyhjänä. Kullankaivajan työkalu l...o siitä "-merkeissä oleva sanapari. 5+9 oisko tähän vinkkiä ja apua? vastakohta "alas laitettu"
voin ehkä auttaa jonkun ruudun sanoissa.
- tää on sarjakuvahamo, esim don Rosan caballero, hilluu pyssyjen kans.Mulla Kiirunan oikea puoli tyhjänä:
rie.. oikealle 9 - niin mullakin tuo
kuk.. oikealle 8 8
niin, voi, multa puuttuu myös nuo js vielä kalastus sanasta alas 10Kalastuksesta puuttuis enää yksi eli pe..ka.. ylös 5
enkä edelleenkään keksi sita Vaelluksen va.. oikealle 11 ja siitä ruudusta puuttuu myös se jo.. mi.. 4
Siis vastakohta tuolle eli ylös kai... Kiitti, en vaan ymmärtänyt vielä vihjettäsi mutta niin on mulla menny ohi muukin täällä vinkattu. Olen kai taukki- tää on sarjakuvahamo, esim don Rosan caballero, hilluu pyssyjen kans.
auts en ymmärtänyt vihjetta alas laitettu, no jospa aukeis miettiessä