Softy
Menen kohta.Pitäisi
Menen kohta.Pitäisi
Hmp,mun viimeisen banaanin veit ja käytit hyväksi
Siis onks hänen ''se'' yhtä raitanen kun se amppari mehujäätelö mitä mä imeskelin?Hitsi,saanko käytttää tätä kun mulle tulee yks saunavieras tässä joku kerta kun kummalekin sopii En oo saunonu kun tämän ja entisten ukkojen kanssa.Ainut jonka kanssa suostun menee saunaan.
*huokaisee*Niin taas..ja säkö et sitte muka oo riettailija? Sähän oot riettailijoiden äiti, oikee äippien äippä siellä
SoriHmp,mun viimeisen banaanin veit ja käytit hyväksi
No sehän riippuu mitä kaikkee sä itelles teet...jos teet Rättikset ja turmelet jonkun imuri tai jalkalamppu raukan vaikka*huokaisee*
*huokaisee syvään*
Sitäpaitti sulla on tuossa ronklauksessa niin iso vääryys ja epäinfo ja puishuonous.
Kun se ei suinkaan oo mikään " bad things" vaan good things
...jossain kellarissa kasvatettujen bad thingsittelyjä...
Saat anteeksiSori
Joo,amppari housuissaSiis onks hänen ''se'' yhtä raitanen kun se amppari mehujäätelö mitä mä imeskelin?
Ja tottakai saat käyttää Niin siis käyttää missä yhteydessä ihan tarkalleen ottaen?
Tämä tuli selväksi liiankin kanssaNo sehän riippuu mitä kaikkee sä itelles teet...mä yleensä teen Rättikset ja turmelen jonkun imurin tai jalkalamppun vaikka
Ehkä se kannattais päästää sieltä vapaaks, saattaa muuten pistää suuttuessaan sen miehen ''sitä''Joo,amppari housuissa
Tämä tuli selväksi liiankin kanssa
Kyllä mä "sen" pelastanEhkä se kannattais päästää sieltä vapaaks, saattaa muuten pistää suuttuessaan sen miehen ''sitä''
Päästää vapaaksi surisemaan.Ehkä se kannattais päästää sieltä vapaaks, saattaa muuten pistää suuttuessaan sen miehen ''sitä''
Päästää vapaaksi surisemaan.
Mitähän se vois tarkoittaa.
Siis niinku...m i m m o s i a miehiä te oikein tapaatte...jotain patteripörisijöitä??..kerran "sekin" surisee*ufopääkkönen*...
Aaahaahahaha patteripörisijä!
Siis niinku...m i m m o s i a miehiä te oikein tapaatte...jotain patteripörisijöitä??..kerran "sekin" surisee*ufopääkkönen*...
Surina -SeppoAaahaahahaha patteripörisijä!
Tinkuliinilla on oma Surina-Seppo
Kyllä mä "sen" pelastan
Hetkeksi kun silmä välttää niin lunttuilu karkaa käsistä.
Itse asiassa just äsken aattelin että meen kohta suihkuun Miten sä mun ajatukset luit?Mennäänkö ellu suihkuun?