Nippusiteet on parempi. Vai mitä meinaat.Mulla on nippusiteitä. Vai onko käsiraudat parempi?
Nippusiteet on parempi. Vai mitä meinaat.Mulla on nippusiteitä. Vai onko käsiraudat parempi?
Uskaltaako sitä majurin kanssa? Menee vielä huonompaan kuntoon.Eiks noi ole sun leikkejä.......majurin kanssa? :
Mä kyllä tykkään siitä jos silmien ympärille laitetaan liina
NippusiteetNippusiteet on parempi. Vai mitä meinaat.
Elena & majuriJuu multa löytyy teippiä. Rullataanko elenakin kotipakettiin vai mistä on kyse.
Majurilla ja AKlla on ollunna sua ikävä, softylla ei kun ei hän kerkee sua ajatella palijoo mun seurassa!!!Onko ollut ikävä?
Tulisin ihan hyvin toimeen ilman Majurin ja Ak n ikävää.Majurilla ja AKlla on ollunna sua ikävä, softylla ei kun ei hän kerkee sua ajatella palijoo mun seurassa!!!
Teetkö huomenna kikkelirokkaa?Pahus,meinasin unohtaa laittaa kikkeli herneet ( lue kikherne ) likoamaan.
Viime tingassa muistin.
En,mä keitän ne ja maustan, syön bulgursalaatin, falafelin ja wasabimajoneesin kanssaTeetkö huomenna kikkelirokkaa?
Teetkö itte falafelit?En,mä keitän ne ja maustan, syön bulgursalaatin, falafelin ja wasabimajoneesin kanssa
En tällä kertaa,ostin valmiita Lidlistä.Teetkö itte falafelit?
Onko ne silleen sinnepäinkään?En tällä kertaa,ostin valmiita Lidlistä.
On nuo ihan ok, joskus tehny itekkin. Keitetyistä kikherneistä,pysyy paremmin koossa.Onko ne silleen sinnepäinkään?
Ite olen joskus yrittänyt tehä ja hajosivat. Tein ihan kuivatuista kikherneistä asti, pelastin lopputaikinan laittamalla jauhelihaa sekaan niin pysyivät kasassa ja hyviä olivat vaikka eivät nyt siis falafelejä kuitenkaan.
-käh?Teetkö itte falafeliallallallahhahhaa?