Moi vaikka en oo perwoMoi, mitäs perwåille kuuluupi?
Moi vaikka en oo perwoMoi, mitäs perwåille kuuluupi?
Kiva biisi, kuuntelen just.Oiiiiii!!! Mä humpatan tuota Sofiaa volat kaakossa ja....tuo yksi ihuna ryntää huoneestaan " woooohaaa - toi on Sofiaaa!!" ja....
Vetää ihan mielettömiä tanssikuvioita parhaillaan ...
Eihän se mikään iso hommeli ollu, kun vietiin sormen paksunen putki suusta henkitorveen ja avarrettiin keuhkon liitoskohdasta pallolla se ahtauma. Operaatio kesti n. kymmene minuuttia ja mä olin nuktettuna sen ajanEli eilunen operointi ei tunnu enää mussään ...
tai sitten sulla on todella hjuvat mömmöt käytössä
Mutta - nuin se pitääkin olla, että olonen on hyvä
Selväpyy. Tehdään majurista kääretorttu.Mennään lauantaina. Silloin on aikaa.
Jees, niin onkiikiikiiKiva biisi, kuuntelen just.
Minkälaiset tuhmat ajatukset, kerroppa?Tuhmat ajatukset.
JepSelväpyy. Tehdään majurista kääretorttu.
En täällä.Minkälaiset tuhmat ajatukset, kerroppa?
Se on nopeaa toimintaa kun on osaavat ammattilaiset paikallaEihän se mikään iso hommeli ollu, kun vietiin sormen paksunen putki suusta henkitorveen ja avarrettiin keuhkon liitoskohdasta pallolla se ahtauma. Operaatio kesti n. kymmene minuuttia ja mä olin nuktettuna sen ajan
Niin sitä samaa minäkin aina mietin että mitä noille pervoille oikein kuuluu ja kuka mitäkin käskee?Moi, mitäs perwåille kuuluupi?
No mutku mulla ois just nyt tässä kuuma päiväkahvikin eessäni ja oisin sopivasti virittäytynyt tunnelmaan...kin *vaikenee nolona*En täällä.
Sua ja softyahan majuri just tarkoittiAijaa....tämmöstä tavallista ei sitten moikatakaan...
Nyt en viitsi.No mutku mulla ois just nyt tässä kuuma päiväkahvikin eessäni ja oisin sopivasti virittäytynyt tunnelmaan...kin *vaikenee nolona*
...koetas nyt taas olla siellä venkoilemati...Sua ja softyahan majuri just tarkoitti
Lunalla taitaa olla nuita teippirullia kaapit täynnä, sekä Belinda Carlislen fanituotteita!!...koetas nyt taas olla siellä venkoilemati...
Mie oon hävittäny jesarit jonnekin mutta onneks Lunikselta löytyy rulla jos toinenkin joten.....daiga daiga duu vaan sulle, ni kerta! Aattelepa vaan omalle kohdalles ...
Mulla on nippusiteitä. Vai onko käsiraudat parempi?Juu multa löytyy teippiä. Rullataanko elenakin kotipakettiin vai mistä on kyse.
NöyJuu multa löytyy teippiä. Rullataanko elenakin kotipakettiin vai mistä on kyse.
Harjottele ihan vaan semmosta hellännapakkaa saumausteippausta....Juu multa löytyy teippiä. Rullataanko elenakin kotipakettiin vai mistä on kyse.
Eiks noi ole sun leikkejä.......majurin kanssa? :Mulla on nippusiteitä. Vai onko käsiraudat parempi?
Jep jep.
Mun uus huppari