The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Koska olet viimeksi nähnyt kissan joka juoksee karkuun jotain itteään pienempää tai edes isompaa?

Kanahaukasta ei jäänyt jäljelle mitään.
Saksanpaimenkoira uteliaana yritti nuuskia emokisun pesää... siin kävi sillai, et koira piti viedä eläintohtorille.
No meijän katit kyllä metsästää ötökät,mutta oon tainnut nähä joskus muutaman videon missä katti kipittää karkuun
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Mun kissa ei ötököistä välitä, ei vaikka vinkusin kuinka auttamaan ja listimään lattialla köpöttelevän hämähäkin...tuo vaan mulkasee sen näköisenä niinkun sanois että ''tapa ite ötökkäs'' ja kipittää sen jälkeen jonnekin tekemään jotain omaa kivaa:oops::cautious:
 
Mulla on ollu tusina kissaa.
Muistan niiden kaikkien nimet.
Kissa ei pelkää mitään koska ei yksinkertaisesti osaa.
Kyllä kissat pelätä osaa. Niillä vaan on niin erilainen tapa ''puhua'' ihmiselle että niistä saa helposti väärän käsityksen...monet luulevat esimerkiks tuota mun kissaa sellaseks mitä ei kiinnosta muut ihmiset, mutta oikeesti toi on todella utelias..ei vaan halua näyttää sitä heti vaan tarkkailee kauempaa uusia ihmisiä.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Kyllä kissatkin voi pelätä,varsinkin jos aiemmin on jokin satuttanut.
Voi ystävä hyvä, kissa ei "pelkää" yhtään mitään. Se väistää jos tulee häirityksi, mutta varsinaisesti kissa ei tunne pelkoa. Luuletko, että leijona pelkää tusinaa hyenaa?

Koira taas osaa pelätä. Parhaiten koulutettu koira, eli poliisikoira totisesti pelkää jos se käsketään paikkaan johon ihminen ei uskalla mennä ensin.
 
Voi ystävä hyvä, kissa ei "pelkää" yhtään mitään. Se väistää jos tulee häirityksi, mutta varsinaisesti kissa ei tunne pelkoa. Luuletko, että leijona pelkää tusinaa hyenaa?

Koira taas osaa pelätä. Parhaiten koulutettu koira, eli poliisikoira totisesti pelkää jos se käsketään paikkaan johon ihminen ei uskalla mennä ensin.
Kyllä esim kaltoinkohdeltu kissa voi pelätä ihmisiä tai jos koira tai vaikka siili on kissaa satuttanut tai jos kissa on tavannut vain yhtä ihmistä, voi pelätä ihmisiä ja eläimiä. Meillä on isosta kissapopulaatiosta pelastetut kissat,meitä ei pelkää,mutta muita ihmisiä mennään piilloon.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Kyllä esim kaltoinkohdeltu kissa voi pelätä ihmisiä tai jos koira tai vaikka siili on kissaa satuttanut tai jos kissa on tavannut vain yhtä ihmistä, voi pelätä ihmisiä ja eläimiä. Meillä on isosta kissapopulaatiosta pelastetut kissat,meitä ei pelkää,mutta muita ihmisiä mennään piilloon.
"Pelko" on vähän monipiippuinen juttu.
Kissa oikeesti ei osaa pelätä. Ei se niinku varsinaisesti pelkää vitunkaan mitään.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä