vierailija
Mä meinasin sanoo ton kans!Kuka käski olla alasti auringossa?
Mä meinasin sanoo ton kans!
No en tommosii ainakaan oo aiemmin nähny
Entäs nää mun uudet kalsarit? Ostin käytettynä kirppikseltä
...mitä lie siellä o i k e e s t i jumppailtukaanOlin nopeempi sormijumpan takia
Sitte olis muutkin paikat kärähtäneet. Olin laivalla joka kiersi helsingissä.Kuka käski olla alasti auringossa?
Et sitten parempaa leikkiä keksinyt?Sitte olis muutkin paikat kärähtäneet. Olin laivalla jossa kierin ympäriinsä pitkin lattioita ja leikin olevani jumpparulla.
En sentään ollut niin kännissä.Et sitten parempaa leikkiä keksinyt?
Leikki- ikä koko ikäEn sentään ollut niin kännissä.
....leikin olevani helikopteri
Eiks toi oo ennemminki Majurin leikki? Softy voi leikkiä sitä helikopterin pilottia sitten *yrittää vihellellä coolisti, eikä saa aikaan muuta kuin epätoivoista pihinää*Leikki- ikä koko ikä
Eiks toi oo ennemminki Majurin leikki? Softy voi leikkiä sitä helikopterin pilottia sitten *yrittää vihellellä coolisti, eikä saa aikaan muuta kuin epätoivoista pihinää*
Softy saanukin Majurilta vaikutteita ja tehny siitä naispuolisen päivityksen...Eiks toi oo ennemminki Majurin leikki? Softy voi leikkiä sitä helikopterin pilottia sitten *yrittää vihellellä coolisti, eikä saa aikaan muuta kuin epätoivoista pihinää*
Softy leikkii majurin helikopterillaEiks toi oo ennemminki Majurin leikki? Softy voi leikkiä sitä helikopterin pilottia sitten *yrittää vihellellä coolisti, eikä saa aikaan muuta kuin epätoivoista pihinää*
Nii mutt kuinka? Joo ja kyllä, haluun tietää...joo-oSofty saanukin Majurilta vaikutteita ja tehny siitä naispuolisen päivityksen...
Hiiestäkö mie tiiän....kysy Softyltä, sehän helikopteria leikkiNii mutt kuinka? Joo ja kyllä, haluun tietää...joo-o
MythagoKuka kysyi Snickers-patukasta? Näköhavainto kahdesta erilaisesta, mutta montaako erilaista niitä myydään?