En,tulin sisälle on mulla mekko päällä ei viitti uusia naapureita säikäytellä
En,tulin sisälle on mulla mekko päällä ei viitti uusia naapureita säikäytellä
BÖÖH! Kävin konttaamassa naapurin takapihalla ja merkkaamassa postilaatikot samalla
Täälä syöädään vain salmiakkiiHei toverit, myydäänkö Suomessa semmosia kausi-Snickersejä? Siis niitä suklaapatukoita. Kun en muista ikinä huomanneeni ja nyt täällä tuntuu, että jatkuvasti on joku erilainen.
*mussuttaa yön pimeydessä butterscotch-snickeriä*
nevö hööd...hyvä kun etes tajusin mistä on kyse kun toi kausi- Snickers toi jotenkin mieleen koripalloilun...hyvä kun tarkensit että on kyse patukastaHei toverit, myydäänkö Suomessa semmosia kausi-Snickersejä? Siis niitä suklaapatukoita. Kun en muista ikinä huomanneeni ja nyt täällä tuntuu, että jatkuvasti on joku erilainen.
Ajoin mirrin kaljuksi
Joo! Niin tehään! Ruutusalmiakkia ja DraculoitaTäälä syöädään vain salmiakkii
En tiiä,en oo viime aikoina Katellu patukoita ( suklaa )Hei toverit, myydäänkö Suomessa semmosia kausi-Snickersejä? Siis niitä suklaapatukoita. Kun en muista ikinä huomanneeni ja nyt täällä tuntuu, että jatkuvasti on joku erilainen.
Ai, sä siis tilasit draculoitaJoo! Niin tehään! Ruutusalmiakkia ja Draculoita
Äläpä muuta pupella! Ihan spookya!!Kappas vaan, mä sheivasin eilen pallit ja nyt ne on ihan pallivahassa! Mikä yhteensattuma!!
Nope...tarkotin että syön heti kun eteen tulee...tai heti kun muistan tilataAi, sä siis tilasit draculoita
En oo kuullutkaan moisista? Mun tuli mieleen lenkkaritHei toverit, myydäänkö Suomessa semmosia kausi-Snickersejä? Siis niitä suklaapatukoita. Kun en muista ikinä huomanneeni ja nyt täällä tuntuu, että jatkuvasti on joku erilainen.
ÖÖ tähEn oo kuullutkaan moisista? Mun tuli mieleen hikiset lenkkarit, joita nuuhkin iltaisin
no yökÖÖ täh Mä nuuhkin vaan omia likaisia kalsareitani aina ennen nukkumaanmenoo
No en tommosii ainakaan oo aiemmin nähnyno yök, eiks oo kamalat nämä mun uudet rintsikat
A-haHuomena n. 9:30 olen Ellun kans nuuhkimassa hikisiä lenkkareita ja tuhnuisia kalsareita
Oot sit oksentanu sämpylän väliin
Kuka käski olla alasti auringossa?Miun käsivarret kärähti.