V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Emme suostu pelkäämään
https://vid.me/RwS6
Meneeköhän Jonnalla (ja meenehän hänellä) nyt puurot ja vellit sekaisin:Kovasti lupaillaan poliisijohdosta ministeri Risikolle syyllisten ruotimista, onhan rasismi ryhmässä noussut uusiin sfääreihin. Mustaa Barbaaria on kutsuttu keskustelussa pinkiksi gerbiiliksi ja itsemurhaa yrittäneestä maahanmuuttajasta oli sanottu ”edes tota ne ei osaa”.
http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005239049.html
http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005239021.html
Nettipoliisi Marko Fobba Forssille (moderoi keskusteluryhmää) tapaus tuotti jo potkut vihapuhetutkintaryhmän johdosta.
http://www.is.fi/digitoday/art-2000005241275.html
Mutta onhan tapauksella hyvätkin puolensa. Minä vakuutuin, ettei afrikkalaisten joukosta hevillä löydy yhtä tyhmää yksilöä kuin valkoinen ministeri Risikko.
Tuli kieltämättä Turusen mielipiteestä sellanen olo että viha siirtyy netistä kaduille eikä toisinpäin...eli toimivatkohan terroristit samalla periaattella myös ei muslimeja kohtaan tuon ihmisen mielessä...eli kohta aletaan oikeasti syyttämään länsimaitten ihmisiä terrori iskuistakin.Meneeköhän Jonnalla (ja meenehän hänellä) nyt puurot ja vellit sekaisin:
"Netissä kiristynyt ilmapiiri on alkanut vaikuttaa suoraan myös toimintaan kadulla. Vihapuheella onkin nykyään välitön vaikutus yleiseen järjestykseen ja turvallisuuteen. Tämä on nähty esimerkiksi Helsingissä viimeisen vuoden aikana järjestetyissä lukuisissa mielenosoituksissa, mutta myös erilaisten ryhmien rekrytointikampanjoissa. Nettiä ei voi enää erotella jollakin tavalla irralliseksi todellisesta maailmasta, vaan kaikki netissä tapahtuva heijastuu myös kaduille ja tällä on vaikutusta ihmisten turvallisuuden tunteeseen, kommentoi ryhmän esimiehenä toimiva rikosylikomisario Jonna Turunen Poliisin tiedotteessa huhtikuussa."
Eivätköhän syy-seuraussuhteet mene usein toisinpäin. Reaalielämässä tapahtuu jotain ja asiaa käsitellään myös netissä. Ei niin, että netissä syntyisi joku ilmiö, joka sitten jalkautuisi tosielämään.
Ja ihan kun tämä tällainen "vihapuhe" olisi joku uusi ilmiö. Aina sitä on ollut. Kun joskus nelkyt luvulla naapurikylän pojat puukottivat oman kylän poikaa, niin ihan varmasti kahvipöydissä ja pellon laidalla turinoidessa toisen kylän poikia kovastikin sanallisesti soimittiin.
Ei tuohon niin pitkä matka ole. Kyllähän jo nyt näkee paljonkin kirjoituksia esim turvapaikanhakijoiden yhteydessä, kuinka monissa rikoksissa ja väärin teoissa syy on siinä, että ei ole annettu sitä tai tätä, ei ole panostettu kotouttamiseen tarpeeksi, länsimaalaiset eivät ota tarpeeksi huomioon, tee tuttavuutta jne jne. Aina syy on muualla kun väärintekijöissä itsessään.Tuli kieltämättä Turusen mielipiteestä sellanen olo että viha siirtyy netistä kaduille eikä toisinpäin...eli toimivatkohan terroristit samalla periaattella myös ei muslimeja kohtaan tuon ihmisen mielessä...eli kohta aletaan oikeasti syyttämään länsimaitten ihmisiä terrori iskuistakin.![]()
Vähän sama kun alkoholisteilla, etsivät tekosyitä teoilleen muista ihmisistä eivätkä itsestään. Kaikki on ei muslimien syytä...Ei tuohon niin pitkä matka ole. Kyllähän jo nyt näkee paljonkin kirjoituksia esim turvapaikanhakijoiden yhteydessä, kuinka monissa rikoksissa ja väärin teoissa syy on siinä, että ei ole annettu sitä tai tätä, ei ole panostettu kotouttamiseen tarpeeksi, länsimaalaiset eivät ota tarpeeksi huomioon, tee tuttavuutta jne jne. Aina syy on muualla kun väärintekijöissä itsessään.
Mä olen alkoholisti.Vähän sama kun alkoholisteilla, etsivät tekosyitä teoilleen muista ihmisistä eivätkä itsestään. Kaikki on ei muslimien syytä...
Joo joo, mutta pointti siinä, että aina sitä on ihmisiä ja heidän tekojaan päivitelty ja paneteltu. Nykyisin ei vain rupatella niinkään toreilla tai talkoohommissa, vaan netissä, missä kaikki muukin sosiaalinen toiminta tuntuu monella tapahtuvan.Viispistepirkko ei ole elänyt nelkytäluvulla.
En minäkään.
"Häjyjä" ei ollut kuin parikymmentä mutta onnistuivat 1800- luvulla pitämään otteessaan koko eteläpohjanmaata.
Ton ajan ei tartte palata missä muutama sanoo miten yhteiskunta pyörii.
Ei alkoholistit syytäkään juomisestaan kirkkoa tai islamia mutta useimmat syyttävät lähiomaisiaan, aviomiestään/vaimoaan, lapsuuttaan jne...aina löytyy ''syy'' avata uus pullo. Sun kaltaisia ihmisiä on harvassa jotka voivat myöntää että syy on itsessä ja omissa valinnoissa.Mä olen alkoholisti.
En kaipaa syitä tai tekosyitä.
Asia ei ole kristillisen kirkon tai Islamin vika.
Pointti on siinä, että pelkäätkö sinä niitä häjyjä jotka käskevät sinun pelätä?Joo joo, mutta pointti siinä, että aina sitä on ihmisiä ja heidän tekojaan päivitelty ja paneteltu. Nykyisin ei vain rupatella niinkään toreilla tai talkoohommissa, vaan netissä, missä kaikki muukin sosiaalinen toiminta tuntuu monella tapahtuvan.
No kyllä minä pelkään jokaista, joka puukolla uhkailee. Tyhmähän sitä olisi, jos ei pelkäisi.Pointti on siinä, että pelkäätkö sinä niitä häjyjä jotka käskevät sinun pelätä?
No tottakai koska onhan ne ny pelottavia ja vaarallisia.
Mutta annatko yhteiskunnan pyöriä häjyjen ehdoilla?
Tuskin.
Yhteiskunta euroopassa pyörii nimenomaan nykyään näiden ''häjyjen'' ympärillä...heidän tarpeitaan otetaan kuola suusta valuen huomioon, eletään jalkovälit märkinä Unelmaa ja höpötetään yksittäistapauksista oli sitten kyse lasten/naisten raiskaamisista, puukotuksista, rekkakisoista väkijoukoissa jne...kaikki jotka uskaltavat katsoa tätä nykytouhua realistisesti silmästä silmään leimataan rasistisioiksi ja heidän puheilleen halutaan laittaa 0 toleranssi.Pointti on siinä, että pelkäätkö sinä niitä häjyjä jotka käskevät sinun pelätä?
No tottakai koska onhan ne ny pelottavia ja vaarallisia.
Mutta annatko yhteiskunnan pyöriä häjyjen ehdoilla?
Tuskin.
Yhteiskunta euroopassa pyörii nimenomaan nykyään näiden ''häjyjen'' ympärillä...heidän tarpeitaan otetaan kuola suusta valuen huomioon, eletään jalkovälit märkinä Unelmaa ja höpötetään yksittäistapauksista oli sitten kyse lasten/naisten raiskaamisista, puukotuksista, rekkakisoista väkijoukoissa jne...kaikki jotka uskaltavat katsoa tätä nykytouhua realistisesti silmästä silmään leimataan rasistisioiksi ja heidän puheilleen halutaan laittaa 0 toleranssi.
Mä en puhunut omasta jalkovälistäni mitäänMulla on nollatoleranssi rasistiselle älämölölle.
Sinulla tuskin on jalkoväli märkänä paitsi halutessasi.
Mulla on jääkaapin päällä puukko joka odottaa, että omistaja joka yritti sen mulle lahjoittaa tulee hakemaan sen pois.
Kuola mulla valuu suusta jos näen punatukkaisen naisen, mutta raiskausfantasioita mulla ei ole.
Sinun jalkovälisi kuuluu minulle vain jos itse päätät niin.Mä en puhunut omasta jalkovälistäni mitään![]()
Kovasti lupaillaan poliisijohdosta ministeri Risikolle syyllisten ruotimista, onhan rasismi ryhmässä noussut uusiin sfääreihin. Mustaa Barbaaria on kutsuttu keskustelussa pinkiksi gerbiiliksi ja itsemurhaa yrittäneestä maahanmuuttajasta oli sanottu ”edes tota ne ei osaa”.
http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005239049.html
http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005239021.html
Tästä tulee mieleen, että missä suomen sananvapaus? Jos tuollaisista keskusteluista saadaan iso juttu aikaan, niin huonosti on sananvapauden laita. Mieleen tulee, että kuka on mahtanut kokea tuon poliisien salaisen foorumin läpänheittokeskustelun niin törkeän rasistiseksi, että on pitänyt tehdä tuollainen juttu. Tuollaisille nillittelijöille ei voi muuta sanoa, kuin että hankkisivat elämän! Koulussa koulukiusaajat syyllistyvät paljon pahempaan, eikä niihin puutu juuri kukaan!
Jalkovälit märkinä? Pohjanoteeraus sinultaYhteiskunta euroopassa pyörii nimenomaan nykyään näiden ''häjyjen'' ympärillä...heidän tarpeitaan otetaan kuola suusta valuen huomioon, eletään jalkovälit märkinä Unelmaa ja höpötetään yksittäistapauksista oli sitten kyse lasten/naisten raiskaamisista, puukotuksista, rekkakisoista väkijoukoissa jne....
Ihan miten vaan, vastahan täällä oli lainattu juttua ruotsalaisesta lehdestä missä oli juttua naapurimaan suvakeista jotka ottavat irakin/afganistanin poikia sänkyihinsä kun sohvat ei enää riitä ja harrastavat seksiä heidän kanssaan että ne miehet voivat tyydyttää omat tarpeensa. Voihan toki olla että ruotsalaiset Unelmatädit ajattelevat vain ruotsalaislasten ja naisten yleistä turvallisuutta ja pyrkivät sillä keinoin estämään mahdolliset tulevat raiskaukset.Jalkovälit märkinä? Pohjanoteeraus sinulta
Ruotsalaiset miehet onkin kaikki homoja niin onko tuo nyt ihmeIhan miten vaan, vastahan täällä oli lainattu juttua ruotsalaisesta lehdestä missä oli juttua naapurimaan suvakeista jotka ottavat irakin/afganistanin poikia sänkyihinsä kun sohvat ei enää riitä ja harrastavat seksiä heidän kanssaan että ne miehet voivat tyydyttää omat tarpeensa. Voihan toki olla että ruotsalaiset Unelmatädit ajattelevat vain ruotsalaislasten ja naisten yleistä turvallisuutta ja pyrkivät sillä keinoin estämään mahdolliset tulevat raiskaukset.
Höpöhöpö eivätkä ooRuotsalaiset miehet onkin kaikki homoja niin onko tuo nyt ihme
Jos kerran kaikki suvakit on pillu märkänä niin silloin kaikki ruotsalaiset on homoja. Piste.Höpöhöpö eivätkä ooRuotsissa on hyvin yleisenä käsityksenä muuten sama asia suomalaisista miehistä ^^
VänkääjäJos kerran kaikki suvakit on pillu märkänä niin silloin kaikki ruotsalaiset on homoja. Piste.