Yks on syöny iltapalan
Yks söi päivällisensä
Ja yks........sulattelee päivän juoksuomppuaan...
Yks söi päivällisensä
Ja yks........sulattelee päivän juoksuomppuaan...
Noku softy on ihan pervo..eiks ole kiva etten minä ole?
Mikä ihmekumma teitä vaivaa....
..
...aaa eikäku...
Lyön joulukinkun vetoa, että satunnaiseen ja sattumanvaraiseen ja ihan viattomaan sananvalintaansi kohta tarttuu joku tai moni.Saunanpuhtaana
...ja raukeena
Kahden ässän takia....Nii nii ja minkäköhän takia?
Eiku oikeesti niin oon minäkin väsynyt
siekin siellä...Lyön joulukinkun vetoa, että satunnaiseen ja sattumanvaraiseen ja ihan viattomaan sananvalintaansi kohta tarttuu joku tai moni.
Tuanko mä sen joulukinkun sulle vai tuletkko syämään tänne?
Et niin.Noku softy on ihan pervo..eiks ole kiva etten minä ole?
Tui tui
Oijoi. En oo syöny niitä pitkään aikaan.Paistelin plättyjä, mansikkahillon kanssa nam.
Kesällähän ne pitäis paistella muurikkapannulla....maailman parhaita tulee silloin...Lättyjä . Miulla on ihan selkeesti nälkä, mutta jaksa tässä nyt enää kömpiä kaapille .
Ei lättyjä pidä paistaa mansikkahillon kanssa, ensin paistetaan lätyt ja sen jälkeen laitetaan mansikkahillot päälle..Paistelin plättyjä, mansikkahillon kanssa nam.
Sänkyyn valmista on täälläkin. Toivottakaamme toisillemme onnea pikku tsirpittäjien suhteen .Siis*ufopääkkönen*...
...mun pieneen sievään nenuseen tulee nyt ihan selkeesti lettumusiikkia ...
...jep, sänkyyn valmista oon...
No hei todellakin! Jotain hjuvin suurta aikaista matoa tirpusille jotta pysyvät hiljaisina....Sänkyyn valmista on täälläkin. Toivottakaamme toisillemme onnea pikku tsirpittäjien suhteen .
Vähintään boan kokoistaNo hei todellakin! Jotain hjuvin suurta aikaista matoa tirpusille jotta pysyvät hiljaisina....
Semmonen ois hiinä ja hiinä....Vähintään boan kokoista