Net ovatten perwerssejäjoo ja mulla ne höökii aina ensmäisenä kaulan kimppuun ja kinttuloihin sekä korviin!!?? Miksi??
Mulla samat kohdat
Net ovatten perwerssejäjoo ja mulla ne höökii aina ensmäisenä kaulan kimppuun ja kinttuloihin sekä korviin!!?? Miksi??
No voooiiii KyynelKävin hesessä, nyt kaduttaa
Mie oon silleen reilu, että kaverille kans
Kävin hesessä, nyt kaduttaa
Ja mä siinä mielessä reilu että annan kaikkeni kaverille ja jään mieluummin vaikka itte ilmanMie oon silleen reilu, että kaverille kans
Mie oon silleen reilu, että kaverille kans
Eiku siis
Ovat varmaan oululaisia ja seuranneet liikaa Rättiksen vapaa-ajan harrastuksiaNet ovatten perwerssejä
Mulla samat kohdat
Täälon höveleitä naisia tännään liikkeelläJa mä siinä mielessä reilu että annan kaikkeni kaverille ja jään mieluummin vaikka itte ilman
Ovat varmaan oululaisia ja seuranneet liikaa Rättiksen vapaa-ajan harrastuksia
*epäilyttävää*Ja mä siinä mielessä reilu että annan kaikkeni kaverille ja jään mieluummin vaikka itte ilman
Mies joutui eilen tyytymään hesetuotoksiin kun eltsun nesteen ravintelipuoli oli kiinni. Se vielä tänäänkin muisti manata eilen kokemiaan ruokailukärsimyksiä.
Juu, kaulaan ensin kiini ja kinttuloita sitten. Korvista en sitte tiijä mutta maailmaanhan mahtuu kaikennäkösiä hiippailijoita.joo ja mulla ne höökii aina ensmäisenä kaulan kimppuun ja kinttuloihin sekä korviin!!?? Miksi??
Mega-aterian kurkkumajoneesilla kuulemma.Mitä hän otti sieltä?
Mega-aterian kurkkumajoneesilla kuulemma.
Mä en tajua miesten logiikkaa hese-aterioissa. Tai siis siinä, että jos pitää niitä epäterveellisinä ja huonoin vaihtoehtoina niin miksi sit pitää kuitenkin aina ottaa ne ranskanpotut ja limua ja vielä majoneesi.Ok.
Mie otin kaks kerrosateriaa, ois pitäny käyvä kebabbilassa ennemmin.
Mä en tajua miesten logiikkaa hese-aterioissa. Tai siis siinä, että jos pitää niitä epäterveellisinä ja huonoin vaihtoehtoina niin miksi sit pitää kuitenkin aina ottaa ne ranskanpotut ja limua ja vielä majoneesi.
Hamppari, minisalaatti tai kaksi ja maito ja kokonaisuus on ihan kelpo.
Voi luoja, maistuis mullekin!Miun tekis mieli tillilihaa .
KylläVoi luoja, maistuis mullekin!
Tillilihaa ja uusia pottuja. Nam!
Irstasta..Miun tekis mieli *ill*lihaa .
Tilli ja kevätsipuli on ihan parhautta. Ja voi miten söpöjä kukkakaaleja on hyllyt pullollaan .Mulla on sentäs tilliä.
Listalla siis saaristomeren särkeä Pirkan saaristolaispihvien muodossa. Lisäksi rehuja ja voisi sit vaikka tilli-kermaviilisoossia...
Se Mie ollut. Se oli varmaan Ellu .Irstasta..