A-haSotken huulipunalla naamani ja lähden ostarille säikyttelemään kesälomalla olevia pikkupentuja
Älä muuta sano.Paheksuttavaa hiljaisuutta ketjussa
Muuta....Älä muuta sano.
Migreeni iski. Nyt on hieman parempi olo.Paheksuttavaa hiljaisuutta ketjussa
Hjuva juttunen! Salaattia on ollut tarpeeksi ja se on ollut hyvvää kerta ilmoille päästelet yläpääkiitoksia runsainmitoin ....Röyh!! Sainhan mä sittenki syötyä tuon lautasen tyhjäks, kerrankin ei mennyt kesken kaiken jääkaappiin oottamaan iltapala aikaa tai huomista roskiin heittämis aikaa. *röyhtäsee vielä kerran kiellon päälle*
Ja täytyy myöntää että oli hyvvää salaattia *röyh*
Voi eikä...hus puispuis mokoma kivistys!!*halaaruttaan*...jos vain voit niin oot ihan iisisti loppupäivän ja toivut kaikessa rauhassa...Migreeni iski. Nyt on hieman parempi olo.
Voih...migge on perseestä vaikka päässä tuntuukinMigreeni iski. Nyt on hieman parempi olo.
Ennen ei ollut tätä. Olen lukenut että menkat voi laukaista migreenin. Voi vittu.Voi eikä...hus puispuis mokoma kivistys!!*halaaruttaan*...jos vain voit niin oot ihan iisisti loppupäivän ja toivut kaikessa rauhassa...
On perseestä kun tulee menkkojen aikaan.Voih...migge on perseestä vaikka päässä tuntuukin
mä en tuomitse ketään sen mukaan minkä värinen on tai mihin uskoo...mutta se nostaa vitutuskäyrät tappiin kun tullaan hakemaan toiseen maahan apua ja sitten tehhään pahaa uskontonsa nimissä. Peace 'n' Love aksuttimelle!Jos olisin järkevä niin varmasti laittaisin tämän yksityisviestinä, mut koskas mä järkevä olisin?
Mä nimittäin tykkään Ellusta kuin hullu puurosta.
Mut mun luontooni ei sovi tuomita ketään etukäteen ihonvärin, musiikkimaun, uskonnon tai mun tapauksessani edes tukanvärin mukaan. Toki tiätysti naisella kuuluu olla punainen tukka.
Mun ärsytyskynnykseni ylittyy heti jos joku Metallicaa kuunteleva on automaagisesti paska vaikka osaisinkin neuvoa kuuntelemaan oikeaa musiikkia.
Jep, niin voivat...tai sitten se on sitä hormonaalista päänsärkyä.Ennen ei ollut tätä. Olen lukenut että menkat voi laukaista migreenin. Voi vittu.
Halaus,hyvä kun on vähän parempi oloMigreeni iski. Nyt on hieman parempi olo.