*kipittää komeroon*
*kipittää komeroon*
Mä kyllä jummarran ihan täysin nenuliinin ja pakarat ja varpaat ja sormet...Kohtalotoverini mun
Mulla on samat fiilikset tänään...pakarat ja nenänpää ihan jäässä siis ja kyllä mä nyt nenänpään vielä ymärrän mutta en kyllä tuota takapuolta?
no ei kyllä mun takia tartte keittiöön piiloutua...oon ihan kuosissa vaikka kahveilenkin, nyt oon vielä kohmeessa joten tosi säälittävän lässynlää-tapaus...
*kipittää keittiöön*
Sun takia tarvi piiloutua.no ei kyllä mun takia tartte keittiöön piiloutua...oon ihan kuosissa vaikka kahveilenkin, nyt oon vielä kohmeessa joten tosi säälittävän lässynlää-tapaus...
Niin varmaankin, mutta MIkä Se Syy On?Majurilla on syy käydä sairaalassa.
Tartteeko niitä ilmoja tolleen päästellä molemmista päistä?ah..tsiiiiih! *piu*
Tartteeko niitä ilmoja tolleen päästellä molemmista päistä?
...niinhä mä sanoinki...Sun takia tarvi piiloutua.
Kysy Majurilta.Niin varmaankin, mutta MIkä Se Syy On?
Heposet ei oikein osaa murehtia meikäläisen lompakkoon liittyviä asioita. Niinku semmoisia, että lompsaan ei olekaan huomenna tulossa kaivattua täytettä ja siitä saa tietää ilman varoitusta tänään avattuaan postinsa.Sitäpaitti- anna hepoisen murehtia, sillon isompi pääkkönen
Keskity sie ettimään kivoja pikku juttuja mitkä tuo pilkettä silimäkulumaan
Kysy Majurilta.
Ei Majuri vastaa mulle, kun olen harmaa.Kysy Majurilta.
...mutta kyllä se hepoinenkin tietää miltä tuntuu kun kaura ja porkkanat ja omppuset on loppu...Heposet ei oikein osaa murehtia meikäläisen lompakkoon liittyviä asioita. Niinku semmoisia, että lompsaan ei olekaan huomenna tulossa kaivattua täytettä ja siitä saa tietää ilman varoitusta tänään avattuaan postinsa.
Mistä tiedät?Ei Majuri vastaa mulle, kun olen harmaa.
Hän ei alennu harmaiden tasolle.
Kokemuksesta.Mistä tiedät?
Jaa mutta minä en kerro.Kokemuksesta.
Älä kerro.Jaa mutta minä en kerro.