H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ensinnäkin 4-kymppinen ei ole vanhus, toiseksi mä käytän just niitä vaatteita himassa, mitä haluan eli jos haluan käyttää hupparia, käytän sitä. Töissä, kaupungilla ja varsinkin juhlissa täytyy sit tarkemmin miettiä, miten pukeutuu.No kyllä se siinä kolmenkympin hujakoilla on hyvä lopettaa. Urheillessa voi toki vanhuskin, eli joku nelikymppinen, käyttää.
No se oli vähän niin kun vitsi, kun kuulosti niin hullulta tuo kysymys... Hymiöt unohtuivat; mutta nuo muistiongelmat ovat muutenkin tuttuja, kun alan itse olla tuossa ikäloppuiässä... ja muuten nytkin huppari päälläEnsinnäkin 4-kymppinen ei ole vanhus, toiseksi mä käytän just niitä vaatteita himassa, mitä haluan eli jos haluan käyttää hupparia, käytän sitä. Töissä, kaupungilla ja varsinkin juhlissa täytyy sit tarkemmin miettiä, miten pukeutuu.
Vastauksena ap:n kysymykseen: ainakin himassa voi huoletta käyttää ja muuten oman tyylin mukaan....
Oli vain ihan pakko langeta luulemaan totisella naamalla sanotuksi... kyl jos sillai ajattelee, että miten vanhoilta omat vanhemmat tuntuivat, kun esimerkiksi kirjoitti ylioppilaaksi ja miten nuori ite nyt, oikeasti about samanikäisenä kuin he silloin, tuntee olevansa, niin voi olla, että sitä onkin vanhempi ja fiksumpi? kuin mitä luulee/haluaa.No se oli vähän niin kun vitsi, kun kuulosti niin hullulta tuo kysymys... Hymiöt unohtuivat; mutta nuo muistiongelmat ovat muutenkin tuttuja, kun alan itse olla tuossa ikäloppuiässä... ja muuten nytkin huppari päällä![]()
Joo, muistan kun lukioikäisenä nelikymppiset vaikuttivat jo ihan eläkeikäisiltä, joiden kuuluu pukeutua teryleenivaatteisiinOli vain ihan pakko langeta luulemaan totisella naamalla sanotuksi... kyl jos sillai ajattelee, että miten vanhoilta omat vanhemmat tuntuivat, kun esimerkiksi kirjoitti ylioppilaaksi ja miten nuori ite nyt, oikeasti about samanikäisenä kuin he silloin, tuntee olevansa, niin voi olla, että sitä onkin vanhempi ja fiksumpi? kuin mitä luulee/haluaa.
Niin voi olla... ja onhan nykään ikäihmisillä parempi terveys yleisestiottaen kuin esimerkiksi silloin 20-25 vuotta sitten... harva 70-vuotias oli silloin täysin terve, nykyään tuntuu, että harvalla 70-vuotiaalla on vielä vakavampia sairauksia. Toki löytyy täysin dementoituneita 5-kymppisiäkin, mutta vähemmän...Joo, muistan kun lukioikäisenä nelikymppiset vaikuttivat jo ihan eläkeikäisiltä, joiden kuuluu pukeutua teryleenivaatteisiin
Mutta kuvittelisin, että nykyajan nuoret ovat suvaitsevaisempia myös ikäihmisten pukeutumisen suhteen![]()