Softy
Minä myös.Tiiätkö mitä?
Mä oon väsy
Mut vois kantaa sänkyyn, käärästä peiton sisään ja mä oisin ihan valmis unille, kun pääkkönen koskettais tyynyä....
Minä myös.Tiiätkö mitä?
Mä oon väsy
Mut vois kantaa sänkyyn, käärästä peiton sisään ja mä oisin ihan valmis unille, kun pääkkönen koskettais tyynyä....
Auringon piti mennä kattimuksen luo.Hyvänen aika sentäs, täällä paistaa aurinko eikä sada yhtään lunta!!
Suunnilleen sama vika täällä.Tiiätkö mitä?
Mä oon väsy
No häh?! Kuuko tässä olikin höntsäämässä näitä yöunia?!Ja sitten noi ylipirteet tirpuset liian aikaisin aamulla.... Mutta oi jos vaan nyt sais olla köllötellä ja huoletta sulkea silmänsä niin....aamu se olis humpsahtaen...Suunnilleen sama vika täällä.
Jos se nyt vika on. Kun edelliset yöt on pyöritty sängyssä hereillä kuun takia niin uni ois ihan kiva.
Tänne tais kyllä hipsiä Uni- Ukkonen...Auringon piti mennä kattimuksen luo.
Iltaa höpönassuIltaa muruset
Täällä tulee jo. Taas.Iltaa. Vedin sälekaihtimet ylös, jotta voin seurata nopeasti muuttuvaa taivasta. Aurinko paistoi ja sivusta hiipi niin tummanpuhuva pilvirintama. Kohta räppää jotain taivaalta alas
Ai niin, muistinko kertoa. Siirsin talven kevääseen. Joulu voi olla kaksi kertaa vuodessa. Pahoittelen lumentuloa.Täällä tulee jo. Taas.
yksin söit, etä muille tarjonnutSöin lakritsijäätelöä alkukesän kunniaksi lällätiläälää!
Sinulla on taas kuuma? Mahdoton mimmi.Kuuma ja ulkona
No siinä toinen mahdoton mimmi.Täällä tulee jo. Taas.
Soita mulle heti jos tommoisia alkaa taivaalta sataa. Tiedän mennä parvekkeelle, ojentaa käteni ja ottaa kopin.Aivan sama vaikka taivaalta tällä hetkellä tulis märkiä jalkarättejä, vanhoja ämmiä ja maailmanlopun enteitä..