The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hei, se on torjantai :)!
Ihanaa, ihan kohta viikonloppu(y)...

Hässäkkähärdellipäivä taas takana, nyt aattelin loppupäivän ihan vaan olla :), jätän jopa pesukoneenkin rauhaan vaikka se kyllä kostautuu:barefoot:...

Mutta nyt on vaan semmonen olo että riittää kun olen.

Nauti säkin päivästä :). Onhan sulla hyvä fiilis :)?
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Softy
Niitäkinkö sataa jossain? :eek:
Minkälaisia mahtaa olla paskammarjapuurohiutaleet?

Saku 6v ja Ville 4v päättivät, että tänään kiroillaan.
Aamiaispöydässä äiti kysyi, että laitetaanko puuroon hilloa vai voisilmä? Saku vastasi, että mä en tahdo mitään vitun puuroa vaan mä tahdon voileivän. Saku lähti ilman aamiaista huoneeseensa arestiin.
Äiti kysyi Villeltä, että hilloa vai voisilmä?
Ville vastasi, että anna se voileipä koska tosta vitun puurosta joutuu arestiin.
 
Nonih...tästä tuu mitään:barefoot:...

Mie sain toisen äitienpäivälahjan, kun "..tää nyt sattuu olemaan tässä ja mä haluun sen justnyt antaa..!":love:

Nää niin tietää ja tuntee mut:love:. Tällein ripottelemalla säästyvät ihan valtaisalta itkijäeukko- näytökseltä(y)...tällein sopivasti vähän jokaisena päivänä kun vetistelen ja halailen ja kuiskuttelen korvaan söpöstyshöpötyksiä, niin oon ehken paremmin siedettävissä:rolleyes::D


Kun kuitenkin tuun tuolloin vetistelemään:oops:...
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Oi ihana toukokuu!
Kun lumivaippaan puut verhoutuu
Ja hengitys kauniisti huurustuu
Oi ihana toukokuu!
Saa kääriytyä villatakkiin
Tai ympärivuotisesti turkishaalariin
Oi ihan...


Voi kilinkellit ja pemalautajurkele:mad:!! Eihän tuonne kaikkien hiutaleitten keskelle edes mahdu sekaan mukaan!! Joko se kesä vilahti tältä vuodelta:confused:o_O:cautious:?!


...missä mun aurinkoni on:unsure:?
 
Softy
Oi ihana toukokuu!
Kun lumivaippaan puut verhoutuu
Ja hengitys kauniisti huurustuu
Oi ihana toukokuu!
Saa kääriytyä villatakkiin
Tai ympärivuotisesti turkishaalariin
Oi ihan...


Voi kilinkellit ja pemalautajurkele:mad:!! Eihän tuonne kaikkien hiutaleitten keskelle edes mahdu sekaan mukaan!! Joko se kesä vilahti tältä vuodelta:confused:o_O:cautious:?!


...missä mun aurinkoni on:unsure:?
Täällä :rolleyes:
 
vierailija
Tänään lähdin töistä pois kesken päivän. Alko taas koskee. Luulin että antibiootti vaikuttaa. :cautious:
Ei antibiootti tehoa heti, jso sei ollut jotakin erityistä. Koko kuuri täytyy syödä loppuun. Oothan lukenut sen apuaineet? Jos siinä on natriumlauryylisulfaattia, on enemmän kuin todennäköistä, että vaivaa tulee limakalvoille - ja onhan niitä suolistossakin, mahassa myös. Näet sen tietenkin tuostakin, Fimean lääketietosivulta.

Toinen vierailija ärsyttää kyllä minuakin - vai oliko se viides:LOL:. Olen maalannut kasvihuoneen ikkunanpokia. Hiomisessa menee enemmän aikaa, vaivaa ja järjestelyjä, mutta kyllä tulee ihana:cool::love:
 
Ei antibiootti tehoa heti, jso sei ollut jotakin erityistä. Koko kuuri täytyy syödä loppuun. Oothan lukenut sen apuaineet? Jos siinä on natriumlauryylisulfaattia, on enemmän kuin todennäköistä, että vaivaa tulee limakalvoille - ja onhan niitä suolistossakin, mahassa myös. Näet sen tietenkin tuostakin, Fimean lääketietosivulta.

Toinen vierailija ärsyttää kyllä minuakin - vai oliko se viides:LOL:. Olen maalannut kasvihuoneen ikkunanpokia. Hiomisessa menee enemmän aikaa, vaivaa ja järjestelyjä, mutta kyllä tulee ihana:cool::love:
Lämpöpuhaltimella saat ne maalit pois pokista, ei tartte hioa. Ikkunat irrotat ensin kun ne saattaa mennä rikki lämpötilan vaihteluiden vuoksi. Tai siis menee rikki mutta eipä ole kummosempi homma ruutua irrottaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä