vierailija
Vaikka Kuopio on aika tuttu paikka, kaikki ei suju niin kuin Vänärillä, joten kyselläänpä apua.
Herkku:Vaikka Kuopio on aika tuttu paikka, kaikki ei suju niin kuin Vänärillä, joten kyselläänpä apua.
No kiitos jo etukäteen: (VALTIOT SIIS)EGYPTIruudussa on varmaan helppo sana Jä3 ja Jä7 yhdistävä 11? Tietääkö joku?
Minulla on VALTIO valmis, jos vihjeitä tarvis.
Ja nämä kyllä keksit edellisen avulla.No kiitos jo etukäteen: (VALTIOT SIIS)
nau-7,7 Kysy Kuselalta!
Sa Fra- 11,9 Akatemia tuossa kaupungissa
Mo- 8,9
Yleissana, kun eivät ole kokonaisia sanoja nuo. Mulla puuttuisivat:Ja nämä kyllä keksit edellisen avulla.
Olisiko sinulla KUOPIO Ka5 jaNP-4 yhdistävä 7-kirjaiminen?
Vastaan itselleni, kun sainkin nuo muut ruudut valmiiksi Enää tuo Urheilu-ruutu tökkii. Oisko vinkkiä?Yleissana, kun eivät ole kokonaisia sanoja nuo. Mulla puuttuisivat:
Urheilu:
pääsanasta 13
ki.. 5 ja 4
he.. 13
vo.. 8
Hätäin vähäsen. Keksinkin nuo Vielä kun tajuaisin Urheilu-ruudun pääsanasta alas 13 ja Ki.. ylös 5 ja 4Kiitos noista vinkeistä. Entä urheilusta
Vo - 8 akrobatiaväline
He - 13 saat tuosta edellisen jatkosta
Ei enää mitään. Sain valmiiksi (ja olin kyllä tuotakin urheilua aiemmin kokeillut, mutta nyt vasta meni)Hätäin vähäsen. Keksinkin nuo Vielä kun tajuaisin Urheilu-ruudun pääsanasta alas 13 ja Ki.. ylös 5 ja 4
Nappoo Herkun puolelta viimonen kirjaen poes.Mikä kumma nelikirjaiminen yhdistää HERKKU ja EGYPTI ruudut. Molemmat vastasanat on (Ju6 ja Ju5) on, vaan ei sytytä.
Kiitos! Koitin laittaa yytä viimeseks ja eihän se onnistunu...Nappoo Herkun puolelta viimonen kirjaen poes.
Tämä löytyikinVaikka olenkin kova herkkujen perään, niin olisiko heittää vinkkiä
Ma 5 (vasen yläreuna)
Kulkupeli, joka soi, missä tarjolla jä...EGYPTIruudussa on varmaan helppo sana Jä3 ja Jä7 yhdistävä 11? Tietääkö joku?
Minulla on VALTIO valmis, jos vihjeitä tarvis.
Kiitos! Etten tuotakaan tajunnut, voi rähmä - nyt hävettää!Ei tuossa murresanoja tarvita. 8+3 eräs tunnettu nyrkkeilijä, jonka kaima on sitten liitoksissa tuohon vastasanaan. Ja tästä selviää sitten 5+3.
Kulkupelin keksinkin jo. Mitä ruutua tarkoitat noilla kuutosilla?Kulkupeli, joka soi, missä tarjolla jä...
Tarvitsisin vinkkiä Ne 6 tai 6 (molemmat ylöspäin)