Mulla on ongelma.. (tai no useempikin, mutta tää on nyt asiaan liittyvä)
Mun hyvä ystävä (hän on myös mieheni sisko) on tällähetkellä erittäin tukevasti raskaana (la elokuussa) ja mä en vaan jotenkin pysty tällä hetkellä näkemään häntä. omat km:n on nyt taas niin vahvasti mielessä, että tuntuu jotenkin ihan mahdottomalta, että olisin hänen kanssaan samassa paikassa.
Kuinkakohan kauan mulla menee, ennen kun pystyn taas hänen kanssaan olemaan. Tiedän hänen luonteestaan, että jos mainitsen tästä asiasta, niin tod.näk. hän loukkaantuu. Tietenkään hänen raskautensa ei ole mitenkään vaikuttanut minun keskenmenoihin, mutta silti huomaan vältteleväni hänen seuraansa "joutumista".
Ja onko kukaan käynyt km:n jälkeen juttelemassa kenenkään "ammattilaisen" kanssa.. Pikkuhiljaa alkaa tuntua, että ehkä tämä omassa pienessä mielessä asian pyörittely ei ole se kaikkein paras idea. Ja ystäville puhuessa yleensä vaan vähän vähättelen koko asian suuruutta. Mies on perus suomalainen ukko, joka ei paljoa osaa puhua tunteistaan, eikä varmaan ihan täysin ymmärrä kuinka suuri juttu tää oli (taas) mulle. Uskoo vaan, että oon "vahva nainen ja ei muuta kun uutta yrittämään"