vierailija
Etkö silti ymmärrä, vaikka itse näet? Et halua nähdä, miten systeemi toimii?Vittu ku edes kysyis, että tarviinko jotain paskaa koneelle, mutta kun ei. Se saatana vaa asentelee paskaa kysymättä lupaa
Etkö silti ymmärrä, vaikka itse näet? Et halua nähdä, miten systeemi toimii?Vittu ku edes kysyis, että tarviinko jotain paskaa koneelle, mutta kun ei. Se saatana vaa asentelee paskaa kysymättä lupaa
En ole maistanut. Varmaan tuoki on hyvää.Niin piennii Kukkosoosi maistuu aika paljon samalle kuin teksaspete
Google: Ei tuloksia hakusanoilla scirucoiso
Oisko ollut munakoiso?
Sriracha-kastikese on semmosta tulista kastiketta, ja sen purkin kyljessä on kukko ...emmä muista sitä nimee ulkoo..joku scirucoiso tai vastaava
Usko nyt. Ei onnistu.Harjottele. Kukaan mies ei halua naista joka ei tota tee. Se meitä kiihottaa.
Niin piennii Kukkosoosi maistuu aika paljon samalle kuin teksaspete
Ai tuota chiliä. Olisit heti sanonut. On hyvää. Laitan tuota aasialaiseen ruokaan.
Höpöhöpö...elä yleistä.Harjottele. Kukaan mies ei halua naista joka ei tota tee. Se meitä kiihottaa.
Niin mutku emmä tykkää siitä valkosesta mällistä siinä päälläSriracha-kastike
Ollos höveli
Ja vaikka se onkin hyvää niin*pienesti sipisee*...kyllä kebabissa vaan täytyy olla sitä jogurttikastiketta
Ompa vaatimaton mies! Vaikka ite sen sanonkin.En miekään mälliä suuhun ota eikä mies sitä vaadi
Niin mutku emmä tykkää siitä valkosesta mällistä siinä päällä
Niin ovat *nyökyttelee tietäväisesti takkuista tukkapäätään Lunan vieressä ja katselee paheksuvasti muita*Ootte ihan soossissa kaikki jutuista päätellen.
Kokista vaan ottanut.Ootte ihan soossissa kaikki jutuista päätellen.
Mut toi pappa sai siltä talkooporukalta laitteen, mut ei ymmärrä, miksi. Ilmaisia lounaitakaan ei ole olemassa.Eivät ole. Asennuskin helppoa. Lisäksi voi valita että aina koneen käynnistyessä voi valita käynnistää wintoosan tai linuxin. Jos niinkuin tarttee joskus käyttää jotain mikä toimii vain Windowsilla.
Tiiätkö kun.Harjottele. Kukaan mies ei halua naista joka ei tota tee. Se meitä kiihottaa.
Käännä se ylösalaisin, silloin se mälli on alla ja voit syödä sen sun kukkokastikkees kans.Niin mutku emmä tykkää siitä valkosesta mällistä siinä päällä
Mitä sää siitä kokista otit?Kokista vaan ottanut.
Mulla oli vaan alkoholitonta simaa * hik *Kokista vaan ottanut.
*ojentaa paperia*Oon ihan soossissa kokonaan .
Teki mieli.Mitä sää siitä kokista otit?