• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ja vielä, luulen, että teette vain pilaa mun puutteesta ja hätähuudoista
Ette taida ollakaan mun kamuja?
Emmä tee pilaa:alien:

Mutta mun kohdalla se menee silleen että en haluais ikinä miestä joka sanoo aina viimeisen sanan sängynalta ja se ois ''Kyllä rakas''.
Molempien mielipidettä pitää kuunnella ja kunnioittaa, mutta kumpikaan ei saa olla mikään The Boss muttei myöskään mikään nössö.:cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
vierailija
Emmä tee pilaa:alien:

Mutta mun kohdalla se menee silleen että en haluais ikinä miestä joka sanoo aina viimeisen sanan sängynalta ja se ois ''Kyllä rakas''.
Molempien mielipidettä pitää kuunnella ja kunnioittaa, mutta kumpikaan ei saa olla mikään The Boss muttei myöskään mikään nössö.:cautious:
Jos sillä on kaksi päätä, se on monster.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Nyt etuovelle paistaa aurinko. Pieni punarinta laulaa sydämensä kyllyydessä pihakirsikkapuussa. Nurmikolla nokkii peipponen. Pääskysiä ei nyt näy.

Mut jos tää kevät jatkuu tälleen, kuolevat ne nälkään kun ei oo edes hyttysiä. :confused: Ja on muuten eka kerta kun niitä inhottavia inisijöitä kaipaan!
 
Kun sinulla on heila niin opit nopeasti, että naisilla on oma maku ja halu. Johon sinun on parempi oppia sopeutumaan.
...onhan miehelläkin oma maku ja halu. Tai parempi olis olla.

Ja sopeudu ja "sopeudu"..:cautious:...kun kunnioita ja välillä tee kompromisseja tai täydennä toisen mieltymyksiä omillasi :)..

..tai enhän mä tiedä mistään mitään, mättähiä:barefoot:...
 
Iltawilleröiset(y)...eli karvakorvailua, "..iiiihan kohta!- silmien pyörittelyhuokailuja, "..no ei tod tartte tulla halaileen"- huudahduksia ja kikatuksia jne....


Ja mun pitäs jossain vaiheessa tareta viuhahtaa suihkuunkin*ufopääkkönen*:barefoot:....*hytisee ajatuksesta*
 
vierailija
...onhan miehelläkin oma maku ja halu. Tai parempi olis olla.

Ja sopeudu ja "sopeudu"..:cautious:...kun kunnioita ja välillä tee kompromisseja tai täydennä toisen mieltymyksiä omillasi :)..

..tai enhän mä tiedä mistään mitään, mättähiä:barefoot:...
Sinähän olet yksi ,joka tiedätkin asiat niinkuin ne ovat.

Olet muakin neuvonut usein elämäni vaikeuksissa.
Kiitos niistä vauvoista!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä