Moikka taas!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BootyPeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Moikkamoi :)!
Just sain ipanat kylläisiksi, hiljaksiin sulattelen itseäni (mua on paleltanut pitkin päivää) ja...olen päivästä väsynyt mutta onnellinen(vaikka ihan ei ole sujunutkaan..):)

Mitä sinulle kuuluu? Ja hyvä kun vierailet, on aina kiva nähdä sinua :)

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Moikkamoi :)!
Just sain ipanat kylläisiksi, hiljaksiin sulattelen itseäni (mua on paleltanut pitkin päivää) ja...olen päivästä väsynyt mutta onnellinen(vaikka ihan ei ole sujunutkaan..):)

Mitä sinulle kuuluu? Ja hyvä kun vierailet, on aina kiva nähdä sinua :)

Hyvää tässä, töissä kova kiire :) Siksi ei tänään jaksa mitään kotona. Poika töissä, toinen poika pelaa isänsä kanssa Jatzia vai mikä se on :) Mä makaan lahnana koirien kanssa sängyssä :D Teen huomenna sitten kotitöitä.

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Hyvää tässä, töissä kova kiire :) Siksi ei tänään jaksa mitään kotona. Poika töissä, toinen poika pelaa isänsä kanssa Jatzia vai mikä se on :) Mä makaan lahnana koirien kanssa sängyssä :D Teen huomenna sitten kotitöitä.
Oleilet vaan kaikessa rauhassa :)*halaan*, se onkin tosi tärkeää arkihässäkässä. Ei aina tartte "kouhottaa"... Rentoa iltaa teille kaikille :)...

Oleilet vaan kaikessa rauhassa :)*halaan*, se onkin tosi tärkeää arkihässäkässä. Ei aina tartte "kouhottaa"... Rentoa iltaa teille kaikille :)...

Mä tässä harkitsen, että jos postaisi blogiin uutta tai sitten joskus toiste. Ei niin kuin jaksaisi mutta sitten taas kuitenkin vähän niin kuin mieli tekisi :)

Paljas pylly ilmestyi maisemakuvaan – uusi Instagram-villitys on ”rakkauden asialla”
Viivi Aaltovesi
klo 15:15 | 25.4.2017
shutterstock_536664478.jpg

Stringit pois jalasta, niin kuva muuttuu trendikkääksi Instagram-materiaaliksi. Kuva: Shutterstock
Paljaiden Insta-peppujen avulla jaetaan kuulemma rakkautta.

Mikä avuksi, kun kaikki mahdolliset kauniit maisemat, selfiet ja belfiet on jo ikuistettu Instagramiin? Yhdistetään ne, tietenkin.

Instagramissa on tällä hetkellä useampikin suosittu tili, joiden ideana on jakaa kuvia paljaista pyllyistä eri maisemissa. Cheekyexploits lupaa jakaa rakkautta peppujen avulla, Get YOUR Ass Into Nature taas kannustaa ihmisiä olemaan rohkeutta ja yhdistämään itsensä luontoon.

http://www.menaiset.fi/artikkeli/aj...isemakuvaan-uusi-instagram-villitys-rakkauden

Yhteistyössä