Mutta se saattaa sillä selvitä@Pikkanen täytyy kattoo en viittis kyl kallista testiä tuhlata siihen nega tulokseen
Halvempi ku verikoe?
Mutta se saattaa sillä selvitä@Pikkanen täytyy kattoo en viittis kyl kallista testiä tuhlata siihen nega tulokseen
Ok. Sinne sitten, jos maltat odottaa@Pikkanen kun pyydän lähetteen polin kautta niin verikoe ei maksa mitään.. ainakaan viimeks mitkään kokeet ei maksanut mitään koska maksan kuitenkin joka käynnistä poliklinikka maksua..
No luulis kyllä antavan!@Pikkanen kyl mää maltan toivottavasti sitten antavat lähetteen eikä rupea nihkeilemään siellä.. tää mun tilanne on kuitenkin niin outo..
Ootko sä kattonu siitä digin tikussa olevien viivojen vahvuuksia? Mä ainakin yhdessä kierrossa tein niin, ja tietenki kun ovis oli niin viivatki oli sillon siinäki tasavahvojaMites ku nää sofi ov testit antaa plussaa mut cb:n hymynaama testi ei anna hymynaamaa?
Juu oon kattonu, toinen viiva on haaleempi ku toinen viiva vielä.Ootko sä kattonu siitä digin tikussa olevien viivojen vahvuuksia? Mä ainakin yhdessä kierrossa tein niin, ja tietenki kun ovis oli niin viivatki oli sillon siinäki tasavahvoja
Mää varmaan luottasin digiin paremmin ku halpisliuskoihinJuu oon kattonu, toinen viiva on haaleempi ku toinen viiva vielä.
Pitää jatkaa testailua. Näyttäs haalenevan tuo viiva taas päivä päivältä. Viimeks kävi samoin et anto plussaa sit haaleni, mut anto sit toisen plussan viikonpäästä :0Mää varmaan luottasin digiin paremmin ku halpisliuskoihin
No on kyllä mystinen tilanne . Ja kun ei muu näissä auta kuin odottaa et aika kuluu ja asia selviää jollain tavalla. Tsemppiä hermoiluun!@Tiituu jep toivottavasti.. eihän tää nyt ihan normaalia ole et ensin saan viivoja kp 21,kp22,kp23 ja sitte viivat katoaa..tuo kp22 viiva oli vielä vahvistunut ja väriä siinä oli kunnolla.. ja torstaina viivanpaikka joka on nyt vahvistunut siitä selkeämmäksi.. ja kaikki nuo viivat reilusti sen testiajan jälkeen.. mulla olis digi kaapissa se ainaki antais selkeen vastauksen.. mut tosiaan voinko siihenkään tulokseen luottaa.. et ehkä jätän tekemättä toistaseksi sen digin. tää kierto on kyllä kaikkea muuta kuin normaali.. on siis mahdollista et ovis olikin vasta kp18.. eli nyt ois dpo11..