En käytä sukkahousuja, ilmankos en zen cafeessa ole käynynnäHaarakila märkänä tuota kuuntelee, ei muute.
Missä piti olla?oho mä oon täällä'...
...kuivattamassa haarakiiloja...Missä piti olla?
Pissillä *vastaa todella nolona ja aika helekatin kännissä*Missä piti olla?
Ne on muuten ihan vain ja ainoastaan omiaan Niksi-PirkkoihinEn käytä sukkahousuja, ilmankos en zen cafeessa ole käynynnä
hei nainen, mun bokserit on ihan kivan kuivat .-... tai emmä tiiä...nyt pissille..--> wiuhahtaa perskannikat näkyen*...kuivattamassa haarakiiloja...
TMI.Pissillä *vastaa todella nolona ja aika helekatin kännissä*
Sää olet tuhuma...kuivattamassa haarakiiloja...
en ees tiiä mitä tarkoittaa?TMI.
hei nainen, mun bokserit on ihan kivan kuivat .-... tai emmä tiiä...nyt pissille..--> wiuhahtaa perskannikat näkyen*
Silti laitoit alapeukun?en ees tiiä mitä tarkoittaa?
No enkäpäs vaan taisin lähinnä jotenkin telepaattisesti ennakoida olotilojasi...Sää olet tuhuma
EiPaheksuttavaa pervåilua, hävetkää
Joo, sun kohdalla teen aina poikkeuksen *viaton enkulihymiö*Silti laitoit alapeukun?
ahaJoo, sun kohdalla teen aina poikkeuksen *housut kostuu / enkulihymiö*
Tää kappale kertoo... ..Joo, sun kohdalla teen aina poikkeuksen *viaton enkulihymiö*
samaa mieltä sun kanssasi niin paljon että lotta svärd merkit vaan rinnassa välkkyy *hakkaa epekiä ja tyttöjä pekoni&HK Blåå paketeilla päähän*Paheksuttavaa pervåilua, hävetkää
Tuukko kolomanneksi pyöräksi?epek ja elena ihan kiimassa
samaa mieltä sun kanssasi niin paljon että lotta svärd merkit vaan rinnassa välkkyy *hakkaa epekiä ja tyttöjä pekoni&HK Blåå paketeilla päähän* Pikkarit kosteana