Niinno joo, tietty.Kyllä myö sitä käytetään mutta ei tänään ja mä oisin halunnut juuri tänään mutku ei viiti puusaunaa lämmittää yhelle
Täällä kai vähän erilainen näkökulma asiaan kun ei pääse pesulle ellei lämmitä saunaa.
Niinno joo, tietty.Kyllä myö sitä käytetään mutta ei tänään ja mä oisin halunnut juuri tänään mutku ei viiti puusaunaa lämmittää yhelle
onks siellä oikein ulkosauna? mun mummolla oli rannassa oma rantasauna ja vitsit kun sinne vielä pääsisNiinno joo, tietty.
Täällä kai vähän erilainen näkökulma asiaan kun ei pääse pesulle ellei lämmitä saunaa.
Mulla on tässä kämpässä senverta suuri kylppäri, että oon suunnitellu ammetta sinneEnkä minä.
Rannassa on joo ulkosaunat. Isompi ja pienempi. Mutta sähkökiukailla!onks siellä oikein ulkosauna? mun mummolla oli rannassa oma rantasauna ja vitsit kun sinne vielä pääsis
Täällä on lämminvesivaraaja ja pata tarvittaessa ja suihkussa voi onneks käydä ilman saunan lämmittämistäki...mutta täällä ei oo merenrantaa eikä merikotkia ja muita veslintuja niinku sielläRannassa on joo ulkosaunat. Isompi ja pienempi. Mutta sähkökiukailla!
Lämmin vesi tulee varaajasta mutta muutoin ei oo lämmitystä ellei sit tuiki kiuasta päälle. Metka systeemi mutta eipä tarvitse enää kuin tää kesä tästä riemusta "kärsiä".
Sit muutetaan herraties minne.
Amme on kiva.Mulla on tässä kämpässä senverta suuri kylppäri, että oon suunnitellu ammetta sinne
Monikohan kiirehti kauppaan tuolloin?Ei se nyt näy, kaikki kanavat meni. Samapa tuo, sieltä mitään niin tärkeää tullutkaan.