Softy
Sori, jostain syystä naurattaa.Pöö!
Sori, jostain syystä naurattaa.Pöö!
Sori, jostain syystä naurattaa.
En tarkoittanut videota. Ellu tietää mitä tarkoitan.Mikä homomusiikissa naurattaa?
Onko Ellu älykkäämpi kuin me muut?En tarkoittanut videota. Ellu tietää mitä tarkoitan.
Ei ole muita älykkäämpi. Samaa mitä yleensä. Aika raskasta. Muuten ok.Onko Ellu älykkäämpi kuin me muut?
Oliko Softyllä hyvä päivä töissä?
.
Jimi mittää homomusiikkia oo!!!Mikä homomusiikissa naurattaa?
Kuinka te tunnette toisenne, Sinä ja Ellu?Ei ole muita älykkäämpi. Samaa mitä yleensä. Aika raskasta. Muuten ok.
Täällä tavattu. Jutskataan myös privaatisti.Kuinka te tunnette toisenne, Sinä ja Ellu?
Kävittekö samaa koulua?
Meidän rannan haikarat palasivat tänään. Lahdella lentelee myös hanhia sekä kaksi merikotkaa. Upea tulla saunasta viilentelemään ja nähdä kotkien lähtevän lentoon ihan läheltä!Joka päivä menee muuttolintuja katon yli ja aina ne kannustavat toisiaan äänekkäästi.
Taidan asua lintujen pikatien alla. Aina ne suuntaavat yhden lintujärven suuntaan, joka on varsinainen lintujen suurkaupunki keväisin.
Varmasti. Upeeta.Meidän rannan haikarat palasivat tänään. Lahdella lentelee myös hanhia sekä kaksi merikotkaa. Upea tulla saunasta viilentelemään ja nähdä kotkien lähtevän lentoon ihan läheltä!
Tuovatko ne haikarat lapsia teiiie, vai ihan huvikseenko lentelevät?Meidän rannan haikarat palasivat tänään. Lahdella lentelee myös hanhia sekä kaksi merikotkaa. Upea tulla saunasta viilentelemään ja nähdä kotkien lähtevän lentoon ihan läheltä!
Haikaravauvoja tietysti!Tuovatko ne haikarat lapsia teiiie, vai ihan huvikseenko lentelevät?
Hiukka sama vika. Herätys oli viideltä. Saunottu ja masu pullollaan sapuskaa. *tilt*Halvattu ku väsyttää. Melkein nukahdan sohvalle.
Mä heräsin 5.30. Jospa piristän itseäni hetkeksi kahvilla.Hiukka sama vika. Herätys oli viideltä. Saunottu ja masu pullollaan sapuskaa. *tilt*
Käytän tässä kohtaa ensimmäisen oljenkorren. Kilautan kaverille.
Soffalla saa nukkua.Halvattu ku väsyttää. Melkein nukahdan sohvalle.
Ei viittis vielä nukkua tähän aikaan. Sitä paitsi mä käytän CPAP-laitetta.Soffalla saa nukkua.
No ei sitten.Ei viittis vielä nukkua tähän aikaan. Sitä paitsi mä käytän CPAP-laitetta.
Jutskaaminen=keskusteleminenNo ei sitten.
Kysyin aikaisemmin, että voitaisko me, Sinä ja minä alkaa jutskaamaan?
Mun vain pitäis ensin tietää mitä se jutskaaminen on
Voisitko Sonä auttaa mua siinä?
Amerikassa on jo kesäKesä....kohta on (onneks) kesä!