Softy
Kyllä osaat.Jos näkisit nukkumaluukkuni poikamiesmäisyyden just nyt niin et taatusti pyytäis mua siivoamaan. Ku ittekin epäilen, että mahdanko osata ollenkaan.
Kyllä osaat.Jos näkisit nukkumaluukkuni poikamiesmäisyyden just nyt niin et taatusti pyytäis mua siivoamaan. Ku ittekin epäilen, että mahdanko osata ollenkaan.
hyh, mahdat elää paskan, kusen, kaaoksen ja darrapuklujen seassa. Eltaantunut hiki haisee ja kessun haju on pinttynyt tapettiin. hyh.Jos näkisit nukkumaluukkuni poikamiesmäisyyden just nyt niin et taatusti pyytäis mua siivoamaan. Ku ittekin epäilen, että mahdanko osata ollenkaan.
päätä särkee, huomenna on duunipäivä ja ihan muuten vaan kans kenkuttaa.Mikä ?
Metsässä on itikoitaKyllä, metsä ja sauna, eikö ne ole useimmille suomalaisille pyhiä paikkoja jossa sielu lepää?
Laita sinä retropurnukat mankeliin..Metsässä on itikoita
Ää, Lunis kiusaa Olin etsimässä sulle juutuupista kesäistä pätkää meren rannalta. Auringon lämmittämät sileät kalliot, mäntyjä ja lintuja ja meri. En mää sit viittikää.Laita sinä retropurnukat mankeliin..
Ei meille juopoille tule varsinaisesti darraa. Ryyppäämisen loppuessa alkaa vierotusoireet.hyh, mahdat elää paskan, kusen, kaaoksen ja darrapuklujen seassa. Eltaantunut hiki haisee ja kessun haju on pinttynyt tapettiin. hyh.
Halaus,toivottavasti helpottaapäätä särkee, huomenna on duunipäivä ja ihan muuten vaan kans kenkuttaa.
JaaÄläs ny, mä jo harjottelen puhumaan sun kaa sit kun tukkas on sekasi