Tarvitsen kipeästi apua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bebeonboard
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bebeonboard

Uusi jäsen
30.03.2017
15
0
1
46
Olen onnellisesti raskaana, mutta nyt yhtäkkiä mieleeni on hiipinyt kauhea ajatus. Olen yrittänyt vakuutella itselleni jo pari viikkoa, ettei se ole mahdollista mitenkään, mutta haluaisin varmistuksen, sillä asia pyörii mielessä kokoajan. Osaisikohan täällä porukka auttaa?

Kävin alkuraskauden ultrassa 21.11., jossa määriteltiin vauvan kooksi 7+1 ja 9,9mm. Näkyi ruskuaispussi ja pieni kippuralla oleva möykky jossa sydän jo sykki :) myöhemmin 9 viikon ultrassa sikiö vastasi kaksi päivää isompaa kuin tuon ekan ultran mukaan laskettuna, ja nt-ultrassa sikiö oli 6pv isompi kuin ekassa seiskaviikon ultran mukaan laskettuna olisi. Hedelmöitys olisi siis tapahtunut näiden ultrien mukaan 10.-16.11. viikolla. Laskettu aika on nyt siis 6pv aiempi kuin tuon ekan ultran mukaan määriteltynä. Siinä se on pysynyt (nt-ultrasta alkaenhan alkaa jo olla yksilöllisiä eroja kasvussa eikä LA:ta enää ole tarkka määritellä).

Tässä se ikävä mieltä vaivannut asia. Minulla oli känninen yhden yön juttu 14.8. jota olen joka päivä joutunut katumaan ja märehtimään. Mies ei lauennut sisälle, vaan päälle, mutta kumia ei käytetty (tiedän, todella fiksua).

Onko MITENKÄÄN teoriassa tai käytännössä mahdollista, että vauva olisikin lähtenyt tulemaan tuosta mieltä vaivaavasta yhdenyön jutusta? Minulla oli kahdet menkat sen jälkeen vielä, mutta voihan ne "menkat" tulla vaikka raskaana olisi. Jos raskaus olisi alkanut jo tuolloin, olisi sikiön pitänyt olla jo ekassa ultrassa ja tietysti sen jälkeenkin 7-8 viikkoa isompi. Eihän tämä ole mitenkään mahdollista? Olisihan vauva ihan erinäköinen ultrassa (etenki silloin alussa ekassa ultrassa jossa oli kuin katkarapu ja näkyi ruskuaispussikin) eikä noin pahaa monen viikon mittavirhettä voi ultrassa tulla?

Asia on vaivannut kamalasti, aluksi en tämmöistä edes tajunnut ajatella, kun sen verran kauas oletetusta hedelmöityksestä osuu tuo yhden illan juttu. Kaikki ultrassa nähty/mitattu tukee tosiaan tuota lokakuun tokaa viikkoa hedelmöitysviikoksi, mutta en saa ajatusta mielestä, että mitä jos kumminkin on olemassa joku pienen pieni mahdollisuus että se kamala syrjähyppy olisikin kaiken takana...

Mitä mieltä olette? Toivottavasti joku osaa auttaa. Ilkeitä kommentteja en tarvitse kiitos..

Viimeksi muokattu:
Ei ole mahdollista. Ja jos olisikin siinnyt siitä elokuisesta hairahduksesta, olisi kyseessä jonkin sorttinen ihme.

No sitä minäkin. Mutta näin hormonihöyryissä sitä alkaa miettiä kaikenlaisia kauhuskenaarioita vaikka mistä asioista (n) olen vaan niin onnellinen että meille on vauva tulossa ja haluaisin unohtaa koko kauhean kännisekoilun. Olisi ihan hirveää jos se kaataisi koko elämän, kun vauva jostain syystä olisikin tämän baariukon.

Ei se sun elämää kaada.

Kerrot rohkeasti miehellekin ja kaikilla on valinnanvapaus tulevan suhteen. Susta tulee joka tapauksessa äiti joka on jo kantapään kautta oppinut,

Eteenpäin, rohkeudella! Elämä kantaa kun sille antaa mahdollisuuden.

En välttämättä haluaisi asiaa alkaa käsitellä mieheni kanssa, jos ei ole mitään mahdollisuutta että vauva olisi sen syrjähypyn.. Turha tässä tilanteessa aiheuttaa sellaista murhetta ja ahistusta ja tuskaa syyttä, kun muuten tilanne on nyt niin onnellinen.

Onko siis joku sitä mieltä että voi olla mahdollisuus että vauva olisikin tämän syrjähypyn?

En välttämättä haluaisi asiaa alkaa käsitellä mieheni kanssa, jos ei ole mitään mahdollisuutta että vauva olisi sen syrjähypyn.. Turha tässä tilanteessa aiheuttaa sellaista murhetta ja ahistusta ja tuskaa syyttä, kun muuten tilanne on nyt niin onnellinen.

Onko siis joku sitä mieltä että voi olla mahdollisuus että vauva olisikin tämän syrjähypyn?

Sä et välttämättä haluaisi mutta mieti nyt ihan rehellisesti onko se miehen kannalta reilua?

• Tykkää
Reactions: m1es
Ei sikiö voi olla kahta kuukautta vanhempi kuin mitä ultra näyttää, eli siltä osin ei syytä huoleen. Siittiöt elävät kohdusaakin vain viikon, joten kaksi kuukautta on täysi mahdottomuus.

Uskottomuus sinun on toki käsiteltävä, siitähän tässäkin on kyse, eikä niinkään isyydestä.

Yhteistyössä