Minä, kiitos!Ny kahvia kuka ottaa ?
Aamupäivällä oli, enää ei niinkään, kun veti pilveen.Moikka moi
Ihana ilma
Maitoo,kermaa,sokeria ? Oleppa hyväMinä, kiitos!
Tääl paisttaa ihanasti,välillä menee pilveen.Aamupäivällä oli, enää ei niinkään, kun veti pilveen.
Kiva kun autoit kaveriaPäivää kettinkiin.
Kannatettavat asiat hoidettu, kaffia juotu ja kinkkuleipiä syöty.
Ja päivän hyvä työkin tuli tehtyä. Törmäsin reissussa vanhaan kaveriin (65 lonkkaleikkausta odottava mies) jota piti jeesata laittamaan myynti- ilmo torille. Ensin hänelle tietty piti luoda sähköposti. Ja tehdä kaikki h i t a a s t i, että hän ehtii kirjata kaiken muistiin.
Ja kun kerrankin tuli oltua kiltti ja tehtyä hyvä työ niin päätin palkita itteni ja paluumatkalla hain kaupasta kuusi sihijuomaa.
Ilmaiskirjasaaliina tänään:
Timonen: Johdatus suomen oikeusjärjestelmään 1 & 2
Donner: Isä ja poika
Crichton: Kadonnut maailma
Vuosikymmeniä kestäneiden empiiristen ja organoleptisen tutkimusten jälkeen olen tullut siihen tulokseen, että kuudennen tuopin jälkeen kaikki olut on hyvää, oli se mitä tahansa.Sä olit muuten reissussa pari kertaa mielessä kun maistelin ooooikein hyvää olutta. Jos pystyisi makunäytteet netitse laittaa tulemaan, olisit säkin päässyt herkuista osalliseksi.
Etenkin Puolassa pienessä kellaripanimossa oli niiiiiiiiiiiiiin pehmeän makuista mallasherkkua että!
Totta!Vuosikymmeniä kestäneiden empiiristen ja organoleptisen tutkimusten jälkeen olen tullut siihen tulokseen, että kuudennen tuopin jälkeen kaikki olut on hyvää, oli se mitä tahansa.
Täällä meillä Texasissa tuopi ovat gallonasta ylöspäin.Totta!
Tosin jossain reissun varrella oli litraisia tuoppeja. Mulle riitti yksi moinen siihen että kaikki oli varsin oivan makuista ja oloista.
Ketä tahansa.Ketähän ne tällä kertaa meinaa alkaa savustaa pihalle täältä
Pomppis on melko uusi, mammailupalstalainen enemmänKetä tahansa.
Uskaltaapiko kysyä onko pomppis ihan uusi vai vaan uusi nimimerkki?
Hyppis on hyppyrimäki.Miten hyppymassusta tulee pomppis? Luonnollisesti se olisi hyppis.
Hyppynaru olis hyppisMiten hyppymassusta tulee pomppis? Luonnollisesti se olisi hyppis.
Et ole mikään uusi kun tiedät savustamisesta.Ketähän ne tällä kertaa meinaa alkaa savustaa pihalle täältä
Kaikkihan siitä tietää oli uusi tai vanha kyllä se niin selvästi esillä on ollut että sokea pitää olla tai tyhmä jos ei nähnyt ja ymmärtänyt.Et ole mikään uusi kun tiedät savustamisesta.
hyppis ja pomppis ei yhtään sama.Hyppymassu on hyppis ja sillä hyvä.Hyppynaru olis hyppis
Hyppymassu on pomppis ja sillä hyvä.
Veit sanat suustani, samaa olin kirjoittamassa.Kaikkihan siitä tietää oli uusi tai vanha kyllä se niin selvästi esillä on ollut että sokea pitää olla tai tyhmä jos ei nähnyt ja ymmärtänyt.