En usko että kokonaan.Lopettiko FreezeCat palstailun?
Veikkaan, että palaa oitis kun palstan paha haju vähänkään tuulettuu.
En usko että kokonaan.Lopettiko FreezeCat palstailun?
Hyvää yötäRillit huurussa, uusia jaksoja. Öitä
Hyvää yötäSängyssä. Kohta nukkuu.
Mitä ihmettä?Noni, mitäs nyt? Koirat on ruokittu ja huomasin, että tuntia liian aikaisin. Muutenkin jo alkaa mieli vetäytyä vaakatasoon, vaikka vielä olisi aikaa hörppiä iltakahveetkin
Kyllä silläki nälän siirtää seuraavaan ajankohtaanMulla valmisruokaa.
Harmi. Ketjussa ainakin aika laimeeta, anteeksi - en keksinyt muuta sanaa.Toivottavasti tulee takaisin, ja ne muutamat muutkin tietysti!Lopetti, samoin lopetti muutama muukin.
Freezecat, epek ja Elena olivat pitkään silmätikkuina, ei sellasta jaksa loputtomiin.Harmi. Ketjussa ainakin aika laimeeta, anteeksi - en keksinyt muuta sanaa.Toivottavasti tulee takaisin, ja ne muutamat muutkin tietysti!
no ja sehän tuulettuu kun sinä häivyt täältä piereskelemästä!En usko että kokonaan.
Veikkaan, että palaa oitis kun palstan paha haju vähänkään tuulettuu.
Eihän Epek ole täältä minnekään poistunut! Ihan vasta muutama päivä sitten täällä riehui ja haukkui kaikki muut palstailijat.Freezecat, epek ja Elena olivat pitkään silmätikkuina, ei sellasta jaksa loputtomiin.
Harmittaako?Eihän Epek ole täältä minnekään poistunut! Ihan vasta muutama päivä sitten täällä riehui ja haukkui kaikki muut palstailijat.
Niin, ei tietysti. Pidin vain FreezeCatin kirjoituksista, oli jotenkin eloisan ja pidetyn oloinen ihminen. Ja noi toisetkin mainitut ihan kivoja, vaikka epek kai aika kiivasluontoinen.Freezecat, epek ja Elena olivat pitkään silmätikkuina, ei sellasta jaksa loputtomiin.
Hyvä, että on mukava palata kotiiIltaa!
Ihana olla kotona!
Mä olen niiiiiiin oikean kahvin puutteessa, että tekisi mieli keittää oitis pannullinen vaikka sit menevät yöunet. Eivät osaa ulkomailla keitellä edes auttavasti kelvollista kahvia! Pahaa, pahaa lientä moinen!
Mikä?Harmittaako?
Missä joit ulkomaalaista kahvia?Mä olen niiiiiiin oikean kahvin puutteessa, että tekisi mieli keittää oitis pannullinen vaikka sit menevät yöunet. Eivät osaa ulkomailla keitellä edes auttavasti kelvollista kahvia! Pahaa, pahaa lientä moinen!