Palstalla itää romanssi

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
5kymppinen on tosin palstavuosien varrella muuttunut 6kymppiseksi, mutta sepä tuskin nuoremman miehen menoa hidastaa kun vuosikausien aikana kertyneet paineet purkautuvat. Siellä tanner tömisee ja hetekan jouset natisee kun lempi leiskuu.

Vierailun jälkeen rakastavaisten käytössä ollut hotellihuone joudutaan ottamaan pois käytöstä useammaksi päiväksi, jotta kaikki siemenneste ja muut eritteet saadaan siivottua huonekaluista, seinistä, lattioista ja katosta.
Oletpa sinä hauska...not.

vierailija
Ikävä huomata kuinka julmia ihmiset voivat olla. Tälläkin viestillä ap haluaa vain satuttaa FreezeCattia tai jos se ei ole tarkoituksensa niin täytyy olla yksinkertainen ihminen jos ei ymmärrä satuttavansa nimenomaan häntä.

Sitä paitsi keskustelimme eräiden ihmisten kanssa ja olemme sitä mieltä, että tiedämme kyllä tasantarkkaan kuka näitä valheita täällä yrittää levitellä. Noloa, niin noloa.:whistle:
??

vierailija
Ikävä huomata kuinka julmia ihmiset voivat olla. Tälläkin viestillä ap haluaa vain satuttaa FreezeCattia tai jos se ei ole tarkoituksensa niin täytyy olla yksinkertainen ihminen jos ei ymmärrä satuttavansa nimenomaan häntä.

Sitä paitsi keskustelimme eräiden ihmisten kanssa ja olemme sitä mieltä, että tiedämme kyllä tasantarkkaan kuka näitä valheita täällä yrittää levitellä. Noloa, niin noloa.:whistle:
Ei saisi yleistää ihan noin. Käyn täällä lähes päivittäin ainakin kurkkaamassa ja joskus kirjoittamassakin.

Minä en osaa sanoa FC:stä ihmisenä yhtään mitään, saati hänen nikkisuhteistaan. Sen verran, että ihan positiivisena pidän, enkä muista närkästyneeni hänestä koskaan.

FC on :) ja on ikävää jos häntä on satutettu. Mutta kirjoittajalle, täytyy olla varmaan ihan jatkuvasti palstalla viihtyvä, joka osaisi aistia asioista, joita pidät itsestäänselvyytenä "kaikille".

Hyvää kevään jatkoa tasapuolisesti mustille ja harmaille

vierailija
Ei saisi yleistää ihan noin. Käyn täällä lähes päivittäin ainakin kurkkaamassa ja joskus kirjoittamassakin.

Minä en osaa sanoa FC:stä ihmisenä yhtään mitään, saati hänen nikkisuhteistaan. Sen verran, että ihan positiivisena pidän, enkä muista närkästyneeni hänestä koskaan.

FC on :) ja on ikävää jos häntä on satutettu. Mutta kirjoittajalle, täytyy olla varmaan ihan jatkuvasti palstalla viihtyvä, joka osaisi aistia asioista, joita pidät itsestäänselvyytenä "kaikille".

Hyvää kevään jatkoa tasapuolisesti mustille ja harmaille
Silti vihjailit että tiedät kenen välillä täällä itää romanssi, nimittäin olisit ihan hiljaa jos oikeasti tietäisit.

Vai että tämmöistä.

Enpä tiedä kuka musta on varoitellut ja ketä kun harmaana kirjoitellaan tai miksi on varoiteltu. Mulla ei ole tapana ilkeillä kenestäkään, en näe siihen mitään syytä miksi niin tekisin. Ei mulla ole mitään ketään vastaan täällä palstalla.
Olisi kuitenkin ihan kiva tietää kuka nämä viestit on kirjoittanut tai onko sillä niin väliä, en tiedä. Mutta tuolla yläkulmassa on tuo kirjekuori mistä saa laitettua yksäriä ja sitä kautta kysyä asioista ilman että niitä täytyy välttämättä tänne palstalle laittaa. Tänne ne nyt kuitenkin laitettiin. Yksärikuori toimii yhä edelleen jos joku haluaa sieltä viestiä laittaa ja asioista kysellä tai tietää "henkilöhohtaisesti".
Kuitenkin olisi ihan kiva tietää kuka on näiden viestien takana ja kuka on varoitellut. Sen vaikutelman näistä viesteistä saa että kyseessä olisi kuitenkin nikilliset kirjoittajat. Tiedä sitten.

Jos tuolla F:llä viitataan minuun niin minä en ole ketjun aloittaja.

Famipala? Yksi palstailija varoittikin hänestä aikoja sitten jo.
Olen minäkin saanut varoituksia FPstä, voi kuulema ilkeillä harmaana ihmisille. En tiedä sitten enää mihin tässä voi luottaa kun ei tuo ole ainakaan mustana kovin ilkeä kenellekään?
Ap:n nimimerkki alkaa F:llä.

vierailija
Silti vihjailit että tiedät kenen välillä täällä itää romanssi, nimittäin olisit ihan hiljaa jos oikeasti tietäisit.
Olet suoraan sanoen tyhmä. Sanoin nimenomaan, etten tiedä palstalaisten suhteista mitään, se on EVVK minulle

En ollut hiljaa SEN takia, koska luulet, että kaikille muillekin lisäksesi tämä naurettava hiekkalaatikko on elämän tärkein juttu. Ja pitäisi tuntea kaikkien suhteet :D Naurettava tollo oletkin

HANKI ITSELLESI ELÄMÄ, sinä PALSTAORJA !!!

Yhteistyössä