Otahan halaus.En halua puhua siitä enempää. Halusin vain purkaa mieltä täällä.
Otahan halaus.En halua puhua siitä enempää. Halusin vain purkaa mieltä täällä.
Ei ollut.Jos oli ihastus niin niitä tulee ja menee. Jos joku jota taipailit tai sellainen niin toivottavasti edes kertoi syyn.
PetturiOn Ja monia.
Halaus,onpa ikävääPäivää, olipa kiva päätös lomalle. Menetin läheisen ihmisen. Ei kuollut mutta poistui mun elämästä.
Niih. Pitää jutella vielä. Mä en helpolla luovuta.Halaus,onpa ikävää
Mikä teidät on riitoihin saanut?Niih. Pitää jutella vielä. Mä en helpolla luovuta.
Älä luovuta. Kyllä hyvän ystävyys suhteen vuoksi kannattaa uhrata aikaa ja vaivaa!Niih. Pitää jutella vielä. Mä en helpolla luovuta.
Suhdekoukeroita.Mikä teidät on riitoihin saanut?
Toivottavasti asiat selviää parhain päin.Niih. Pitää jutella vielä. Mä en helpolla luovuta.
Mun tekee mieli roskaruokaa. Ja nukkua tämäkin päivä. Sänky houkuttelee.Jäätelöä ja kahvia, nyt paleltaa
Hyvä ruoka tekee aina paremman mielen. Hae pois vaan ja hemmottele itseäsi.Mun tekee mieli roskaruokaa. Ja nukkua tämäkin päivä. Sänky houkuttelee.
Liian vähän kahvia.Jäätelöä ja kahvia, nyt paleltaa
Sitten haet/ tilaat ja syöt roskaruokaa ja loikoilet sängyssäMun tekee mieli roskaruokaa. Ja nukkua tämäkin päivä. Sänky houkuttelee.
Muuten kyllä mutta pääkoppa ei kestä liikaa nukkumista. Selkä ja lihakset jumittuvat entisestään. Huomenna pitää mennä töihin. Mä röhnötän sohvalla.Sitten haet/ tilaat ja syöt roskaruokaa ja loikoilet sängyssä