The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päivää kettinkiin.

Kävin päivällä auttamassa wanhaa rouwaa purkamaan kirjahyllyjä ja pakkaamaan kamoja.

Ykskätisenä muuten ihan helvetillistä touhua.

Miten vasenkätiset voi tässä maailmassa pärjätä kun mulla aamulla sukkien jalkaanlaitto kesti 15 min ja paidan napitus kymmenen?
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Muimui :)
...tai siis iltaa:barefoot:

Vettäluntaräntää eli aimo harppauksin kevättä kohti vaan :)! Kumpparit on jees, jopa tuon yhden kintuissakin :D:love:(no ullatus, talviset ovat vieläkin märkinä(y)..laitan kohta saunan lauteille kuivumaan)... Iltahässäkkäviipottamisia orastavasti aluillaan :)...

..ja mä pääsen kohta tonne saunaan häröileen ja tasoittumaan..:oops::love:...

Sulle mukavaa, pehmeetä iltaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: epek ja Elena777
vierailija
Kokeile jotain maitotuotetta tai lisätä nestettä,mikä laimentaisi makua.
Tulisiin mausteisiin ainakin tepsii lisäksi pähkinät tai mantelivoi,hunaja,sitrushedelmät,olikoha viel muuta
Kiitos, Kais.
Mantelivoita on ja joku sanoi, että jos syö banaania samaan aikaan niin se lievittää maun.
Vaikka banaani ei ole hedelmä vaan marja, tiesitkö sen?
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Päivää kettinkiin.

Kävin päivällä auttamassa wanhaa rouwaa purkamaan kirjahyllyjä ja pakkaamaan kamoja.

Ykskätisenä muuten ihan helvetillistä touhua.

Miten vasenkätiset voi tässä maailmassa pärjätä kun mulla aamulla sukkien jalkaanlaitto kesti 15 min ja paidan napitus kymmenen?
Ei mulla vasenkäsisenä oo ollu pahemmin ongelmia :D ykskätisenä ehkä olis. :D
 
Iltaa :coffee: <---- teetä ja hunajaa
Tollain erikseen korostetusti kun oikein mainitaan, niin:cautious:..hiukan pikkiriikkisesti kyllä rupee roiskintatutka piipittämään....mutta anna mennä vaan(y)!

Mä otan kans ison teekuppisen kohta haltuuni, sen saunassa käymisen jälkeen :)...ja se mitn tiskivettä oo kuten täällä eräät ruukaa teetä nimitellä*ufopääkkönen*:cautious::barefoot:...mun teessä maistuu ja tuoksuu vanilja ja kirsikka :)
 
  • Tykkää
Reactions: epek ja HopeaToffee
Tollain erikseen korostetuksi kun oikein mainitaan, niin:cautious:..hiukan pikkiriikkisesti kyllä rupee roiskintatutka piipittämään....mutta anna mennä vaan(y)!

Mä otan kans ison teekuppisen kohta haltuuni, sen saunassa käymisen jälkeen :)...ja se mitn tiskivettä oo kuten täällä eräät ruukaa teetä nimitellä*ufopääkkönen*:cautious::barefoot:...mun teessä maistuu ja tuoksuu vanilja ja kirsikka :)
Ei aina kahvia. Tänään hunajaa, koska se on Nalle Puhin herkkua. Lusikalla ensin maistettiin suoraan purkista.
 
Nois lastenkirjoissa muuten ei kande sortua siihen harhaan, että olisivat "lastenkirjoja"
Linddgrenin Pepit ja Eemelit ny vaan on kirjoitettu siihen tapaan mutta oikeesti ne on tehty aikuisille. Ne vaan peilaa maailmaa lapsen näkökulmasta. "Veljeni Leijonamieli" ei totisesti ole mikään lastenkirja vaan se käsittelee elämää ja kuolemaa, rohkeutta ja kaikkea muuta tavalla joka ny vaan mielletään lastenkirjaksi.
Se, että lapsille kerrotaan asioista tavalla jonka he ymmärtävät on hyvä juttu. Monelta aikuiselta jää ymmärtämättä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä