Kysymys teitä paljon nuoremmista naisista 5kymppisille, ja reilustikin sen yli oleville miehille

  • Viestiketjun aloittaja M50++
  • Ensimmäinen viesti
M50++
Porvoolaiset miehet ovat kyllä ihan omaa luokkaansa. Kaikkihan niitä haluaa :p
Ei todellakaan ole provoilua, ihan on elävästä elämästä. Pääni voisin laittaa vaikka pölkylle.

Kai nyt saan lisää kuraa niskaan, kun kerron eilisestä vielä lisää. Menin erikoiskauppaan, josta nuori nainen oli tulossa ulos, avasi minulle oven, ja hymyili kauniisti. Ei siinä mitään, kiva niin. Tein ostokseni ja hän oli vielä takana olevan pakun vieressä. Hän hymyili taas niin kauniisti, minä takaisin,

Nostin tavarat autooni, oli pakko vilkaista uudestaan. Hänkin katsoi ja hymyili, ah niin kauniisti. Vielä ennenkuin nousin autooni (on vähän ökyauto muuten), vilkaisin. Ja taas, katseemme kohtasivat. Tämä oli jo niin selvää flirttailla, että kädet jo alkoivat täristä ;)

Peruutuspeilista oli nyt jo pakko tarkistaa rekkari. No se oli tämän yli 5kymppisen kaupan omistajanaisen firman aito. Eli varmaankin oli tyttärensä, molemmat blondeja, samannäköisyyttäkin, tyttö arviolta 25 v, että huh huh. Kyllä muuten lämmitti mieltä, että sydän sanoi pumputipum vaan ;)

Ja vielä kun menin tankkaamaan, niin sielläkin naapuriautoa tankannut 2kymppinen tyttö katsoi pari kertaa niin kauniisti, aah. Ja hän ei varmaan nähnyt jonkun mamman täällä haukkumia housujani ja maihareita, sen miehekkään takin kylläkin. Hän oli mittarikentän toisella puolella, katsottiin toisiamme pömpeleiden yli.

Kyllä tässä jatkossa täytyy rohkaistua heittämään jotain läppää, jos näitä mieltä kovasti kohtaamisia toivottavasti taas tulee eteen. Ei se ota, jos ei annakaan. Mutta jos antaa, niin huhhuh, tekisi kyllä niin niin onnelliseksi. Arvostan naisia kovasti, olen kohtelias ja huomaavainen käytökseltäni. Avaan ovia vanhuksille, äideille lastenvaunujen kanssa ja jne

Tuppaa olemaan niin kovasti kevättä suonissa, että aah tätä elämän ihanuutta. Katsotaan mitä huomiset tuovat tullessaan? <3
 
vierailija
Miehekäs takki :ROFLMAO:

Taitavat vaan hymyillä sinulle sen takia, että näytät huvittavalta, mieheltä, joka yrittää näyttää nuorekkaalta.

Tulee mieleen, kun anoppi osti pojalleen solmiopidekkeen ja selitti ostaneensa sellaisen, joka näyttää nuorekkaalta. Naureskeltiin takana päin, että hänen mielestään nuorekas. Sellaisia käyttivät pulskat keski-ikäiset, jotka yrittivät näyttää nuorekkailta.
 
ja tekee temput
Väistämättä tulee mieleen, että nää pikkuaggressiiviset dissaajanaiset peilaa omia pelkojaan ivakirjoittelussaan varttuneelle miehelle

Kyllä olette aiheesta peloissanne, jos nuori kaunis nainen vaikka lipoo punahuuliaan kutsuvasti ja nostaa minihameensa helmoja kutsusuvasti vaikka autonsa takapenkille köyrimään, sinunkin miehesi taatusti käyttää ainutlaatuisen hienon tilanteen hyväkseen.Ihan oikein teille, pihtareille(y)

:LOL::LOL::LOL:
 
Softy
Kysymys 30-40-vuotiaille miehille (jos täällä on miehiä)
Viestiketju alueella 'Seksi' , aloittaja circleof, 03.02.2017.
  1. circleofUusi jäsen
    Rekisteröitynyt:
    03.02.2017

    Voisitko pitää 21-vuotiasta nuorta naista seksikkäänä ja haluttavana? Entä harrastaa seksiä? Vai olisiko ikä turn off?

https://kaksplus.fi/threads/kysymys-30-40-vuotiaille-miehille-jos-taeaellae-on-miehiae.2487075/
Miten niin ähäkuttia naisille?
 
Vierailija876
Mä hymyilen aina. Olen alkanut ajattelemaan että kehtaanko enää hymyillä. Miehet kuvittelevat ties mitä pelkän hymyn takia.
Mä olen ollut asiakaspalvelussa töissä ja kun olin vapaa-ajalla niin eräs mies sanoi mulle, että kun te naiset siellä teidän työpaikalla aina flirttailette. Olin aivan hölmistynyt! Kyse ei ole ollut mistään flirttailusta vaan ihan ystävällisestä ja asiallisesta asiakaspalvelusta.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Softy
Mä olen ollut asiakaspalvelussa töissä ja kun olin vapaa-ajalla niin eräs mies sanoi mulle, että kun te naiset siellä teidän työpaikalla aina flirttailette. Olin aivan hölmistynyt! Kyse ei ole ollut mistään flirttailusta vaan ihan ystävällisestä ja asiallisesta asiakaspalvelusta.
Just tuo mua pelottaa. Mä olen vapaallakin ystävällinen.
Baarissa kuvitellaan ties mitä. Kun juttelen ja hymyilen.
Jos nainen ei hymyile niin sitten sekään ei ole hyvä. Haukutaan ties millaiseksi.
 
M50++
Kuinkas muutenkaan. Kävi jo eilen mielessä näitä sun kirjoituksia lukiessa, että taitaa peniksesi aika pieni. Seuraavaksi saammekin kuulla erittäin runsassanaisen selvityksen ap:n peniksestä. :LOL: Lisäksi ap tulee haukkumaan mut ties miksi, mutta käyttää vain eri nimimerkkiä. :rolleyes:
Ei kuule, faktapohjalla tässä kokoajan mennään, vaikka te eräät kiukuttelevat naiset ette halua sitä uskoa. Penikseni on ihan keskivertoa, tyytyväisiä ovat kumppanit aina olleet siihen ja sen toimintaan. Ja se autoni liittyy puhtaasti harrastuksiini, tarvitsen kookkaanpuoleisen nelivetoisen auton, koska perässä vedetään aina välillä kahden tonnin kuormaa, kinttupoluillakin, ei se onnistu Corollalla, laitontakin olisi. Mutta on tosiasia, nyt kun otit esille, hintavat autot kääntävät katseita. Miehillä kateellisia, nuorilla naisilla varsinkin ihailevia.

Ei minun ole syytä haukkua sinua, ymmärrän kyllä katkeruutesi. Harvalla on edes varaa samanlaiseen autoon.

Tuttu ikisinkku nelikymppinen nainen sen tunnusti, sinäkin sen tiedät, kyllä mies kovasti komistuu, kun se seisoo parinsadan hehtaarin metsässään, Ja peltoa jos on toinen mokoma. Niitä minulla siis ei ole, esimerkki vaan, mikä useisiin naisiin vaikuttaa. Raha.
 
Vierailija876
Ei minun ole syytä haukkua sinua, ymmärrän kyllä katkeruutesi. Harvalla on edes varaa samanlaiseen autoon.
Niin mistä mä olen katkera? Mä inhoan tuollaisia itseriittoisia mulkeroita jotka luulevat, että autolla on merkitystä.

Omalla miehellä on pari vuotta sitten uutena ostettu Volvo. Ei toki mikään ökyauto, mutta hintava silti ja aivan loistava ajettava. Oma autoni on 14 vuotta vanha ja halpa, mutta hyvä sekin ajaa. Asumme omakotitalossa ja elämme hyvää elämää. Eli mistä olen katkera? Mitä se katkeruus ja kateus auttaisi? Mä en ole ikinä tajunnut sitä.
 
vierailija
Tuttu ikisinkku nelikymppinen nainen sen tunnusti, sinäkin sen tiedät, kyllä mies kovasti komistuu, kun se seisoo parinsadan hehtaarin metsässään, Ja peltoa jos on toinen mokoma. Niitä minulla siis ei ole, esimerkki vaan, mikä useisiin naisiin vaikuttaa. Raha.
Tuossa yksi nainen haluaa nähdä sitä rahakkaan miehen elämää ja pitää hauskaa. Sinä taas haluaisit pitää hauskaa nuorempien naisten kanssa vaikka olet varattukin.

"Kuten kerroin aloituksessa, niin miehen taustat oli helppo selvittää netin kautta ja totta tyyppi puhui. On tosiaan menestyvä liikemies ja syntynyt alunperinkin kultalusikka suussa.

Ei tämä mitään trollailua ole. Minua ei kukaan kuseta. Olen oppinut läksyni jo parikymppisenä. En ole menossa naimisiin tyypin kanssa, vaan harkitsen vain pitäväni vähän aikaa hauskaa. Kipinää ei minun puoleltani syttynyt, mutta mieskin sen ymmärsi, joten molemmille on selvää, että tämä on vain väliaikaista, jos päätän näyttää vihreää valoa.

Kihelmöisi kurkistaa edes vähän sellaiseen elitistiseen elämäntapaan, joka on itselleni täysin vieras. Rakkautta en vaihtaisi rahaan missään nimessä, mutta olisi kiva kokea hetken aikaa, mitä kaikkea rahalla saa. Kerranhan täällä vain eletään."
 
Vierailija876
Lisään vielä, että jos voittaisin lotossa niin ostaisin itselle upouuden auton ja se oli Volvo vaikka olisi miljoonia käytössä. Koska joku tulee pian vinkumaan, että Volvo on aivan paska auto. :D
 
M50++
Lisään vielä, että jos voittaisin lotossa niin ostaisin itselle upouuden auton ja se oli Volvo vaikka olisi miljoonia käytössä. Koska joku tulee pian vinkumaan, että Volvo on aivan paska auto. :D
Hyvä valinta, no minulla on juuri se edellisen korimallin 90:nen. En katsos retostele, tähän uusimpaan ei olisi edes varaa. 100tuhatta nyt aivan liikaa yhdestä autosta. Ylimääräiset rahat, jos niitä kertyy, käytän harrastuksiini.

Pitää keskittyä töihinkin, trolliepäilijöille vielä. Miettikää miksi minä lähtisin haaskaamaan aikaa, ja tarinoita sepittämään joistain pelkistä hymyistä ja katseenvaihdoista. Varsinaisesti kysyinkin tätä varttuneilta miehiltä kokemuksistaan, huonolla menestyksellä.

Eli kunnon provo olisi ollut se, että olisin sepittänyt kuinka me lähdettiin siitä yhdellä autolla jatkamaan matkaa. Eli sepittäköön joku muu, jos näkee tarpeelliseksi, minulla ei ole sitä.

Näkemiin ainakin iltaan asti näillä näkymin.
 

Yhteistyössä