hei!
tänä aamuna dikikin sen kertoi, joten siirryn minäkin tähän ketjuun, jota olen kyllä seurannut jo reilu viikon... tuli selkeä tunne, että nyt olen raskaana, vaikka väitän olleeni valeraskaana liki kaksi vuotta.
tässä poikkeuksellista aikaisemmista mukaraskausoireista oli että flunssaisen olon lisäksi myös jouduin niistelemään, olin ihmeen hyväntuulinen koko ajan, rinnat eivät kipeytyneet kuten yleensä ja vatsa oli erilailla kipeä kuin vatsataudin jälkeen polttelua mutta liian alhaalla. seurasin aamulämpöjäni, bongasin dipin ja asia alkoi ratketa jo ennen varsinaisia todisteita. ensimmäisen haamulaisen näin dpo 8 ja dpo 10 jo selvästi vahvemman. tänään dpo 12 digi raskaana 1-2 viikkoa.
menkkojen mukaan nyt mennään 4+2 ja LA 27.11.
täältä löytyikin jo sateenkaarenkirjava, nimimerkkiä en muista, me tuomme väriä lisää.
tämä lapsukainen on aviomiehelleni ensimmäinen biologinen. itselläni on kaksi entuudestaan 08/2009 ja 12/2010, joista jälkimmäisen olen itse synnyttänyt. tuolloisen vaimoni kanssa olemme ristiin adoptoineet lapsemme. tähän sanon kokemuksen omaavana suuren ja vilpittömän kiitoksen kaikille tasa-arvoisen avioliittolain kannattajille, sateenkaariperheiden juridiikka helpottui tämän myötä huomattavasti, olen siitä sanattoman kiitollinen.
olo tästä raskaudesta on edelleen epätodellisen onnellinen. isovanhemmille tämä tapaus on toiseen sukuun noin 50. ja toiseen 1.
toivottavasti kaikki 40 viikkoa tulee täyteen ja matka sujuu mukavasti.
montako odottajaa meitä nyt on yhteensä? ja saaruskako piti alkuperäistä fb ryhmää? ja mites se sinne liittyminen menikään?