Täällä on vaan töitä puskettu tämä viikko. Vieläkin on hommia tekemättä, ja palkanmaksu mulla loppui eiliseen. Kuulemma nuo sähköposti ja muut toimii ainakin viikonlopun. Työttömäksi työnhakijaksikin pitää ilmoittautua tänään netin kautta. Työkavereilta sain lahjoja enemmän kuin olin arvellutkaan
Odotin vaan pomolta sitä peruslahjaa, ja sen sainkin toki.
Se tuosta nyt sitten kuitenkin. Kommentteja teille muille:
@Kinder_Kitty Voi, siltäkö nyt kuitenkin näyttää
Jos se pregnyl (vai mikä se oli) näkyi niissä aiemmissa testeissä? Pahoinvointi oli kyllä lupaava oire.
@Lallastiina voimia! Kyllähän ne omat arvelut on usein oikeita. Hyvä sinänsä, että kävit siellä ar-ultrassa niin asia selvisi kuitenkin suht aikaisin. Mulla oli menny kesken viikolla 6+jotain ja verenvuoto alkoi 10+jotain. En ole kyllä siltikään oikein "päättänyt", että jos raskautuu uudelleen, pitäisikö sitten mennä yksityiselle ar-ultraan. Eipä kyllä kannata miettiäkään etukäteen. Harmittaa tuo ajanhukka tuossa, mutta toisaalta hyvä kun vuoti sitten itsestään kuitenkin. Sain kyllä vielä lääkkeellisen "tuen", jotta kaikki tulisi pois.
Ja sitten oikeastaan vähän kaikille kysymys: Mun menkat kesti vain 3 päivää, mutta 2 ekana tuli kyllä normaalia runsaammin. Ja ihan heti suoraan ei alkanut runsaana vaan ekan päivän ilta oli runsas. Ja eilen ei siis tullut mitään. Yleensä mulla on 1. päivä keskiverto, 2. päivä runsas ja sitten hiljalleen loppuu. Ja loppu on tosiaan niin tuhrua, etten edes osaa sanoa kauanko mun menkat kestää, mutta ehkä jotain (5-)6 päivää.
Mitä siis arvelette, olihan nämä menkat eikä mikään km-vuodon lisäsykäys? Mulla ei kyllä ultrauksessa näkynyt enää paljon mitään 4 päivää km:n alun jälkeen. Ajattelin kyllä soittaa tänään äitiyspolille, mutta odottelen että ukko herää.