Jep. Siihenpä juuri. Ja löysin sen sittenkin, kun tajusin yhdistää Kiinaan Nyt on valmis!Liittyykö tämä nyt siihen Kiinan taitee Ste Lin?
Viimeksi muokattu:
Jep. Siihenpä juuri. Ja löysin sen sittenkin, kun tajusin yhdistää Kiinaan Nyt on valmis!Liittyykö tämä nyt siihen Kiinan taitee Ste Lin?
Kiinan historian Ri 19 puuttuu, muuten olis myös täällä taputeltu..Jep. Siihenpä juuri. Ja löysin sen sittenkin, kun tajusin yhdistää Kiinaan Nyt on valmis!
Kukka, ki.. ri.. kaKiinan historian Ri 19 puuttuu, muuten olis myös täällä taputeltu..
Toivottavasti on avuksiKIINAN USKONNOT:
le 5 kuvitteellinen (C.S. Lewis)
lä 8+5+6+8 saat tuon edellisen ääninäyttelijästä
KIINAN HISTORIA:
No Pa 6 virvoitusjuoma
Qi Sh Hu 8 uskoi sen pidentävän elinikää
KIINALAINEN KEITTIÖ:
Ve 12 laji (wikissä "katso myös")
Vi 9 edellisen toinen nimitys
KIINALAINEN LÄÄKETIEDE:
Ak va 8 siinä meridiaanit kohtaavat
KIINALAINEN HOROSKOOPPI:
Lo 11+4+7+4 satu (Minna Leinonen)
KIINAN MAATALOUS:
Co "7+6" Mou tuota sisältävä juoma (ga.. ju..)
Kyllä vaan ja kiitos! Sadun olin keksinyt hetkeä aiemmin, mutta ihme etten tuota Lännestä lähtevää tajunnut, olin sen eilen tallentanut itselleni. Tuo juoma vielä etsityttää itseään, mutta ehkä sen kohta löydän.Toivottavasti on avuksi
minä täällä jälkijunassa ja elättelen toiveita että joku antais mulle rautalankaa näihin puuttuviin
uskonnot:
vii... kla.. 8 tätäpä vielä itsekin pähkäilen
historia:
rit.. kaikki kolme (11, 19 ja 12) kaksi kukkaa, yksi suomalainen rakennus
pu.. 22 kun saat rakennuksen kohdalleen, selviää tämäkin. Joudut tosin loppuun laittamaan diminutiivimuodossa.
maf.. 6 aiheen mafia
lääketiede:
verk.. 10+5 tätä on hankala vihjata, avautuu yr kä kautta paremmin. Pelaamisen keskittynyt verkkokauppa.
maatalous:
mou.. 7+6 sitaateissa Todella hankala löydettävä. Alissa Gabriel.
taide:
ma..ma.. 16 (ratakiskoa) ma ma kutsutaan Kiinassa tällä nimellä
Tyypillinen kiinalainen maisema-aiheminä täällä jälkijunassa ja elättelen toiveita että joku antais mulle rautalankaa näihin puuttuviin
uskonnot:
vii... kla.. 8 Enid B..... erittäin tunnettu juttu
historia:
rit.. kaikki kolme (11, 19 ja 12) Huone, kannuksellinen kukka,kukka
pu.. 22 Ritarilla alkaa tämäkin
maf.. 6 Kiinan maf
lääketiede:
verk.. 10+5 Videopeli
maatalous:
mou.. 7+6 sitaateissa Puuttuu minultakin
taide:
ma..ma.. 16 (ratakiskoa)
Osa jo selvisikin omin voimin,päivitän puuttuvat:Eilen jo tympäännyksissäni päätin lopettaa rellujen kanssa tunaamisen ikuisiksi ajoiksi, mutta kai niihin joku addikti on päässyt syntymään. Palaan nyt kumminkin hiekkalaatikolle ja nöyrästi 5 viimeistä vinkkiä pyytelen.
MAATALOUS Te7 ja Co8 välinen 9
HOROSKOOPPI ....... (7) ...... (6) .. (2) .......... (10) vas laita
TEOLLISUUS Wu-Ho (6+9);sta vasemm 9 väliviivallinen
TAIDE .......... (10) & (1) ...... (6) .... (4) vas ylälaita ja saman ruudun vas alalaita 6+9
Horoskooppi, kiinalainen animaatiosarja.Eilen jo tympäännyksissäni päätin lopettaa rellujen kanssa tunaamisen ikuisiksi ajoiksi, mutta kai niihin joku addikti on päässyt syntymään. Palaan nyt kumminkin hiekkalaatikolle ja nöyrästi 5 viimeistä vinkkiä pyytelen.
MAATALOUS Te7 ja Co8 välinen 9
HOROSKOOPPI ....... (7) ...... (6) .. (2) .......... (10) vas laita
TEOLLISUUS Wu-Ho (6+9);sta vasemm 9 väliviivallinen
TAIDE .......... (10) & (1) ...... (6) .... (4) vas ylälaita ja saman ruudun vas alalaita 6+9
Koko viikonloppuun en oo ehtinyt rellua miettimään... Toivottavasti joltain saisi vielä apua Niiin perässä ollaan kaikista muista =D
Historia
Arm väliviivallinen 9 vastasana auttais, mut eräästä metallista tehty pyssy
Arm 5 13 elokuva (sergio leone)
Ki Mu 8 ei vapaaehtosta duunia
MaMe 6+4+9 suunnitellu sen edellisen sanan jutun (muistaakseni)
Ripe 12
Pui 22 (tähän luin vinkin, mutta ei auennut, vastasanaa ei ole)
Keittiö
Keit 13 loppuun god
Kant "11+9+8+7" tää luki vähän eri muodossa kii.. ke.. wikissä
Muita ruutuja en ole vielä ehtinyt edes aloittamaan
mie sain aukeamaan ku keksin sen yhen elokuvan jossa mies pukeutuu taloudenhoitajaksSaisko potkua horoskooppeihin
Pa Le:n alla IS - siitä kaikki lähtevät, ei sytytä mitään
Paljon kiitoksia - ihan outo sarja minulle, en olisi keksinyt!Horoskooppi, kiinalainen animaatiosarja.
Itsellä vielä hurjasti puutteita, yritän kahlailla tätä ketjua.
Löytyskö jeesiä kiinaruudun alhaalla
So 9-13,Hki+vuodenaika ja pt
Ki 6-6 Saks.muusikko, vastasana auttaa
Si 5-4 Missä sitr kasvaa konkreettisest (enkkua)
Nämä ei millään valkene, vaikka vinkkejä nähnyt. Tyhmä pää, kärsii jne.
Ketjussa oli hyvä vinkkikiitti vinkeistä
se historia ruudun rit.. 19 ei auennu edelleenkään ku tiesin kyllä jo aiemmista vinkeistä että kukka vaan en oo löytäny
sama homma sen taide ruudun ma..ma.. 16 kanssa...
lisäks jäi kiinni se maatalouden mou 7+6
Kiitos, juurikin hyvä potkumie sain aukeamaan ku keksin sen yhen elokuvan jossa mies pukeutuu taloudenhoitajaks
tuota ma..ma.. olin kokeillu jo aiemmin vaan nyt vasta meni, mut kiitti vinkeistä.. enää 1 sana siis puuttuuKetjussa oli hyvä vinkki
Sen kukan eteen kiinan- ja jatkoon knight+flower
Taide ma-ma mountwater+ma
Minulla vielä TAIDEylälaita 10 &1 +6+4 ja alalaita 6+9 auki, oletko ne keksinyt?
Kiitos, helppoa kun osaa, kyllä taas hävettääPaljon kiitoksia - ihan outo sarja minulle, en olisi keksinyt!