Mun sydän muussattiin kuus vuotta sitten kahdella sanalla. (tahdon avioeron)Aika hurjas on ketju menny,ku tehhään kikkelimuusia & sydänmuussia
Hyvä kun kikkeli roikkuu viellä mukanaMun sydän muussattiin kuus vuotta sitten kahdella sanalla. (tahdon avioeron)
Kikkeli mulla vielä on eikä sitä saa muussata. Vaikkakaan mulla tai kenelläkään muulla ei ole sille mitään järkevää käyttöä mutta tuo on niin pitkään roikkunut mukana, että olen tavallaan tottunut sen läsnäoloon.
mitä tuossaHaista noita-akka vittu. Tiijän kaiken paskan mitä oot teheny.
"INGREDIENSER:Päiväkahvin ja jäätelön aika hyvää tuo Holly & Dans mustikka-salmiakkijäätelö
En,lopeta jo sekaantumasta muiden ruokiin & jäätelöihin. Anna jokaisen syödä rauhas mitä lystää."INGREDIENSER:
Kokosmjölk,
blåbär 20%,
frukt- och druvsocker,
socker,
kokosfett,
naturlig blåbärsarom,
salmiak,
naturlig lakritsarom 1%,
stabiliseringsmedel
(fruktkärnmjöl, guarkärnmjöl, emulgering (vegetabiliska mono-diglycerider av fettsyror),
färg (vegetabilskt kol),
salt."
guarista kannattaa googlata "intialaisten ihmeaine petti" -lause.
Painun tästä tupakille.En,lopeta jo sekaantumasta muiden ruokiin & jäätelöihin. Anna jokaisen syödä rauhas mitä lystää.
Joko oot luopunut divetymonoksidista???"INGREDIENSER:
Kokosmjölk,
blåbär 20%,
frukt- och druvsocker,
socker,
kokosfett,
naturlig blåbärsarom,
salmiak,
naturlig lakritsarom 1%,
stabiliseringsmedel
(fruktkärnmjöl, guarkärnmjöl, emulgering (vegetabiliska mono-diglycerider av fettsyror),
färg (vegetabilskt kol),
salt."
guarista kannattaa googlata "intialaisten ihmeaine petti" -lause.
Ovatko nämä sitä väliliha... Eiku keskiringin porukkaa? Se sisärinki taisi jo hävitä kans.
mitä tuossa
oikeen
lukee?
No nam? Mistä sellasia saa ja minkä näköinen pussi?Chilisalmiakkia
Oliskohan se Sisun uutuusNo nam? Mistä sellasia saa ja minkä näköinen pussi?
Ok.en ole edes kuullut moisesta, täytyy ens viikolla katella sillä silmällä kaupassa ja ostaa jos eteen tuleeOliskohan se Sisun uutuus