Voiko penis olla liian iso?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Voiko penis olla liian iso?

• Äänestäjiä yhteensä
    4
  • Kysely suljettu .
Voi.

Eräällä jonkin aikaa sitten useammankin kerran tapaamalani miehellä oli sen verran pitkä että piti aina varmuuden vuoksi pitää nyrkkiä vehkeen tyven ympärillä jotta ei tuikkaisi liian syvään.

Pituutta oli valehtelemassa yli kolmen nyrkin pituuden.

Voi, pari liian isoa on tullut vastaan. Minun värkkini ei ole tiukimmasta päästä ja olen erittäin märkä. Silti näiden parin kanssa olin aina vereslihalla seksin jälkeen, eikä kaikkia asentoja voinut ajatellakaan, kun sattui.

Eikai liian paksu voi olla, mutta pitkä kyllä.

Voi olla liian paksukin. Pariin sellaisen halkoon olen törmännyt elämäni aikana, että vedet silmissä sai olla pari ensimmäistä minuuttia, kun sattui niin saatanasti sisälle työntyminen, vaikka kuinka varovasti sitä hivutti ja omaa kosteutta oli rutkasti ja sen päälle vielä reilusti liukkaria. Niiden vehkeiden rinnalla normikokoinen kalu ei tunnu missään.

Tosin jos näistä kahdesta pitää valita, niin otan sen normikokoisen.

Kyllä.
Ehkä olen itse pikkupi**uinen, mutta olen törmännyt kerran niin isoon penikseen, että se sattui. Hehtaarimolo, joka oikeasti ei tuntunut YHTÄÄN hyvältä.

Ja lisään edelliseen, että hehtaarimolo oli jumalattoman paksu. Kai pitkäkin, mutta paksuutta ainakin riitti.
Ns. normikokoinen on paras, ennemmin valitsisin vaikka tosi-tosi pienen kuin liian ison. Ja oikeasti, olen tätä mieltä.

Yhteistyössä