Täällä on tullut monta viestiä mun edellisen jälkeen, kiva että keskustelu käy
@Naadis ja muutkin. Kiitti siitä keskustelulinkistä! Mä tulin nyt siihen tulokseen, etten ota greippimehua käyttöön, kun eiköhän noita limoja ole ihan tarpeeksi ja toisekseen hampaille tuo aine on aikamoista. Jos alkaa olla kuivaa, niin sitten mietin uudelleen.
Ja näihin "taika-aineisiin" liittyen vielä. Joku sanoi jossain näistä keskusteluista, että vehnänalkioöljy on aikamoinen vitamiinipommi, niin onko siinä siis muitakin vitamiineja kuin E:tä? Sittenhän pitää katsoa, ettei tule liikaa jotain, kun on nuo monivitamiinit (Multivita).
@Leikkuri Kiva, että sun menkat alkoi
Eiköhän täällä perässä tulla, tänään vasta päivän myöhässä normaaliaikatauluun nähden (normisti lyhyt kierto 25 pv) ja tällä hetkellä arvelen, että ens ke-pe alkavat. Saas nähdä kuinka runsaana tulevat. Mä oon jo kahtena yönä nähnyt unta, että menkat alkaa, viime yönä näin myös unta omasta tyttövauvasta. Tai en tiedä, mä jotenkin ajattelin että se on tyttö.
Sitten voisin vielä kysyä, oletteko olleet väsyneitä silloin km:n jälkeen? Mulla tulee uni yleensä todella aikaisin
mutta sitten vastaavasti heräänkin aikaisin. Ja muutenkin iltaisin tuntuu, ettei jaksa tehdä mitään.