vierailija
Se liittyy rahaan.Aiemmin vinkattiin eläimeksi se yläoikealle oleva 8, onko siis se alavasemmalle oleva 8 myös eläin?
Löytyykö pääsanasta alas 6, vinkki ei aukene ??
Se liittyy rahaan.Aiemmin vinkattiin eläimeksi se yläoikealle oleva 8, onko siis se alavasemmalle oleva 8 myös eläin?
laitanpa mun uupeloita:
Kiinan uskonnot:
bud.. 12
pag.. 11+6 eräs pag..
kom.. 11 tästä saa selville missäpäin... ja 9 yksi niistä neljästä
fil.. 4+2 (näin vinkin vaan ei auennu) on myös lehti..en muista mistä löysin :O
us..9
tao.. 12+8+ koulukunta
ja..ke.. 11, 19 ja 10+6 löytyy ihan wikistä, hakusanaksi ja..ke ja ensimmäinen tulos joka alkaa ta
vii... kl... 8
tässä jotain, toivottavasti auttaa
Se liittyy rahaan.
Löytyykö pääsanasta alas 6, vinkki ei aukene ??monikkoon se mikä sinulla on yksi suussa
Ohhoh, jopas on rellu! Tosi nihkeetä ollut, yhtä lukuunottamatta kaikki ruudut auki mutta sanoja vain 214 joten onhan tämä vielä aivan alkutekijöissään...
tuonne historia-ruutuun olisin vailla vinkkiä
kei 18 tuttu tv:stä
kei 7 7
oisko sulla mulle apuja tuonne ylempänä kyselemiini
kiinan uskonnot:
lä ........ (8) ..... (5) ...... (6) ........ (8)
hor ........ (8) .......... (10)
josko saisi senkin viimeisen ruudun auki
eipä ole tuota :/ oonki tuolla ylempänä kaikki puutteeni laittanu ja eteenpäin en ole päässySiis KIINA-ruudun vas reuna P5ja P6 välinen 6 on kunkulla päässä ja minulla suussa!
Olisiko sinulla samassa ruudussa pääsanasta heti alaoikealle 6?
kiitos vinkistä, olis pitänyt hoksata itekin
Kiitos! Avun kautta avautuikin sitten useampi ..myös tuo toinen kysymäni
oisko sulla mulle apuja tuonne ylempänä kyselemiini
kiinan uskonnot:
lä ........ (8) ..... (5) ...... (6) ........ (8) ei ole mullakaan tätä
hor ........ (8) .......... (10) romaani
Kiva, jos 214 sanaa on alkutekijöissään. Itse luulin olevani siinä tilassa, noin puolet tuosta määrästä. Mutta jokainen omalla tyylillään.Ohhoh, jopas on rellu! Tosi nihkeetä ollut, yhtä lukuunottamatta kaikki ruudut auki mutta sanoja vain 214 joten onhan tämä vielä aivan alkutekijöissään...
tuonne historia-ruutuun olisin vailla vinkkiä
kei 18
kei 7 7
josko saisi senkin viimeisen ruudun auki
yks löytyOmia puutteitani..
Kiinalainen lääketiede:
pääsanasta 9,9 ja 7 9+9 on teos
hie ... (3) ..... (5) - (1) ............ (12) ja 11
aku 17
kiinan uskonnot:
lä ........ (8) ..... (5) ...... (6) ........ (8)
hor ........ (8) .......... (10)
ja samoja on mitä muillakin
Mielestäni olen alkutekijöissäni muihin verrattuna kun sijoitus on tuolla kymppisakin huonommalla puolella. Eipä mulla muuta.Kiva, jos 214 sanaa on alkutekijöissään. Itse luulin olevani siinä tilassa, noin puolet tuosta määrästä. Mutta jokainen omalla tyylillään.
yks löyty Kiitos taas.. pikku tauko, jospa aivot toimisivat sen jälkeen paremmin
mullon 195Mielestäni olen alkutekijöissäni muihin verrattuna kun sijoitus on tuolla kymppisakin huonommalla puolella. Eipä mulla muuta.
ps. sanoja on nyt "jo" 230
kirjota googleen ja avaa se joku hot pot linkkiMitä ihmettä tulee kiinalaisen keittiön vastaa
Ki ru lähtevät 2. Ja 3-kirjaimisiin
Ei aavistustakaan, mistä etsiä
Laita ki ru kuukkeliin ja tutki sivua, jonka osoitteessa on "kuuma astia".Mitä ihmettä tulee kiinalaisen keittiön vastaa
Ki ru lähtevät 2. Ja 3-kirjaimisiin
Ei aavistustakaan, mistä etsiä
mullon 195
Minulla 200..perässä tullaan
kiitti jelpistä, johan on hankalaakirjota googleen ja avaa se joku hot pot linkki