Ei tartte kun sen löyhkän muistaa muutenkinMut ethän sä oo maistelemassa ja haistelemassa
Ei tartte kun sen löyhkän muistaa muutenkinMut ethän sä oo maistelemassa ja haistelemassa
Olen mutta en ole särkenyt kenenkään sydäntä ,minun on mutta tahattomasti,mieheni menehtyi. Kiitos kysymästä.Et ole siis seurustellut koskaan vai kaikki suhteesi päättymiset ovat toisen osapuolen syytä ja he ovat päättäneet juttunne?
okTykkään makkarasta
Spence/kirahvi menkää nyt vain poisHaaveilee epek tai ei niin on todella typerää ja ajattelematonta hehkutella ja omistella lauluja toiselle kun entinenkin on ketjussa. Yksityisestikin voi niitä viestejä ja videoita omistella jos ihan pakko on. Mikään mies ole kun ei nokkaansa pidemmälle ajattele.
Höpöhöpö en ees tykkää
HöpöhöpöHöpöhöpö en ees tykkää
Olen mutta en ole särkenyt kenenkään sydäntä ,minun on mutta tahattomasti,mieheni menehtyi. Kiitos kysymästä.
Nääh, kannattaa uskaltaa.Ja mitä me tästä opimme. Älä rakastu liian nopeasti. Parempi kun ei koskaan enää.
Ja mitä me tästä opimme. Älä rakastu liian nopeasti. Parempi kun ei koskaan enää.
PahNääh, kannattaa uskaltaa.
Sä olet ollut tosi kauan yksin.Juu, senpä takii mäkään en oo hötkyilly, vaikka olen ollu itessein jo kohta 20v
Tarkalleen n. 17vSä olet ollut tosi kauan yksin.
Tätä en ole kuullut. Kiva