vierailija
Kaikki osaa laulaaEmminä osaa laulaa ja muutenki
Kaikki osaa laulaaEmminä osaa laulaa ja muutenki
Pitääpä mennä sinne USA han sitte jonaki päivänä.Mä muuten ostin syksyllä kirppikseltä täysin käyttämättömän made in USA mokkanahkarotsin ruhtinaalliseen kolmen euron hintaan.
Vähän mietin tinkimistä, mutta en viittinyt.
Meinaat että se sumuteväri siinä pysyis...mene ja tiiä..mutta vihree- oranssi on kans kiva, sotke vähän mustaakin mukaanJoo, ostan viheriän ja jos jää rahhaa niin käyn kovankalunkaupasta hakemassa purkin oranssista sumutemaalia ja sillä sitte koristan sen pusakan!
Mitä meinaat?
Meillä toi leffa on jo katottu ihan puhki , vuorosanatkin ipanat osaavat meleko hyvinJa elokuvan pariin, Autot -eka osa.
Mustaaki vois vähä panna, mutta kotkaa enkä kottaraista osaa kyllä maalata.Meinaat että se sumuteväri siinä pysyis...mene ja tiiä..mutta vihree- oranssi on kans kiva, sotke vähän mustaakin mukaan
Mä tein mun hurmurille tekstiiliväreillä - kuulema - sairaan makeen näköisen kotkan ...
Lakkasin tällä välin tirpan kynnet. Voi että, ihan joutuu olemaan paikallaan ja odottaa kynsien kuivumistaMeillä toi leffa on jo katottu ihan puhki , vuorosanatkin ipanat osaavat meleko hyvin
Heiii, taitelijan näkemyksen vapaus!Mustaaki vois vähä panna, mutta kotkaa enkä kottaraista osaa kyllä maalata.
Voi sulen kakka, kukahan sen mulle tekis!
Mulle toi yks entinen tyttöfried fleecetakin kerran Alaskasta.
Ihanaa prinsessahetkeä ...lakkasko hän sinun?Lakkasin tällä välin tirpan kynnet. Voi että, ihan joutuu olemaan paikallaan ja odottaa kynsien kuivumista
Mihin hemmetin sisäpiiriin?Mulle toi yks entinen tyttöfried fleecetakin kerran Alaskasta.
Sanoin tämän vain sen vuoksi, että pääsisin sisäpiiriin.
Mahtaakohan auttaa?
Riippuu siitä, mihin piireihin oot pyrkimässäMulle toi yks entinen tyttöfried fleecetakin kerran Alaskasta.
Mahtaakohan auttaa?
Kaks kynttä katkesi tänään mun ei paljoo kannata lakkailla omia kynsiäni.Ihanaa prinsessahetkeä ...lakkasko hän sinun?
Meillä turpana oli taannoin tosi tarkkana, kun pistettiin kynnet blingblingeiksi että " koetas äiti nyt olla touhuumatta mitään kun ei noi oo vielä kuivat!!"..
Fleecetakit ovat ällöjä.Mulle toi yks entinen tyttöfried fleecetakin kerran Alaskasta.
Mahtaakohan auttaa?
Eikä oo.Fleecetakit ovat ällöjä.
Mä en tykkää siitä kankaasta.Eikä oo.
Mä käytän sellaista.
Mä en edes ymmärrä niitten päälle mitään ...tirpana on nyt muutamana kertana ollut valveutuneempiMä en ole koskaan kynsiä kattellut.
Vaikka niiden eteen olis nähty kuinka paljon vaivaa.
Kuulema - asiantuntija-tirpanaa lainatakseni - töpökynnetkin näyttää kivoilta lakattuina .... oisko jotain diplomaattista lausahdusta tuossa...Kaks kynttä katkesi tänään mun ei paljoo kannata lakkailla omia kynsiäni.
Ex- rouvakulta aikanaan värjäsi tukkansa pinkiksi.Kaks kynttä katkesi tänään mun ei paljoo kannata lakkailla omia kynsiäni.
Kuusi eri sävyistä hilekynsilakkaa pikkuneidilläMä en edes ymmärrä niitten päälle mitään ...tirpana on nyt muutamana kertana ollut valveutuneempi
Muutenkin meen tämmösenä ...luonnonnassuna...
*halaa*Kohta olen kohta yksin kotona.
Teini menee kaverille.
Mutku se ei ole sama asia.*halaa*
Etpäs oo kun me kaikki ollaan likellä !