vierailija
Ja järkyttävänä havaintona olen tehnyt sen, että yli 90% palstalla kävijöistä on tavalla tai toisella häiriintyneitä yksilöitä.
Keitetyt perunat ovat pahoja. Ranskalaiset maistuvat paremmilta.Minusta aloittaja on yksilö.
Niih ja rättis vois keittää perunoita.
Echo, miten tuo pitäis ymmärtää?Tai sit täällä on suht normaalia porukkaa jotka päästää itsensä valloilleen.
...tai ainakin mä päästän.
Ja järkyttävänä havaintona olen tehnyt sen, että yli 90% palstalla kävijöistä on tavalla tai toisella häiriintyneitä yksilöitä.
No ei tuossa sen kummempaa ole että täällä voi puhua semmoisista teemoista mitä IRL voi puhua vain kavereille ja ystäville, mut niillekään ei voi aina niistä jauhaa.Echo, miten tuo pitäis ymmärtää?
Etkö julkisuudessa ole samaa kuin täällä?
Selitä vähän, pyydän!
Sitte oon vähä niinku Sun hyvä ystävä!!?No ei tuossa sen kummempaa ole että täällä voi puhua semmoisista teemoista mitä IRL voi puhua vain kavereille ja ystäville, mut niillekään ei voi aina niistä jauhaa.
En mä voi töissä sanoa että joo Mirkku, lopetapa ne miesseikkailut niiden höyrypää-tatskasankareiden kanssa, sun nykyinen äijä ei ole susta todennäköisesti kiinnostunut ja btw, sun muksujen nimet Jadessa ja Jessiina on kamalia.
Olit oikeassa vuonna 2017 eikä tilanne ole sen jälkeen muuksi muuttunut.Ja järkyttävänä havaintona olen tehnyt sen, että yli 90% palstalla kävijöistä on tavalla tai toisella häiriintyneitä yksilöitä.
Tämän päivän ketjujen perusteella korjaan 98 % itseni luvusta pois sulkien.Olit oikeassa vuonna 2017 eikä tilanne ole sen jälkeen muuksi muuttunut.
Tämän päivän ketjujen perusteella korjaan 98 % itseni luvusta pois sulkien.