vierailija
Tyttöystäväsi varmaan tykkää kun läiskit.sopivan mittainen piiska kun on niin se kietoutuu ympärille ja pää läiskäisee takamukselle
Tyttöystäväsi varmaan tykkää kun läiskit.sopivan mittainen piiska kun on niin se kietoutuu ympärille ja pää läiskäisee takamukselle
JaahaMä luin että lortto.
---EIKÖ KUKAAN MUISTA NOIN OLEELLISTA ASIAA, MIHIN LIITTYY3 tuntia 15 minuuttia
Pitkä piiska ?..hankala hyvästi roimia itteesä..vai onko sulla vinkkiä heittää?!
eihän sun tarvikkaan, mut aattelin et kaikki muut tietää ja mie vaan enEn tiedä.
Ei ketää kiinnosta---EIKÖ KUKAAN MUISTA NOIN OLEELLISTA ASIAA, MIHIN LIITTYY
Mustaherukkamehu menny loppumaan..viskaan kartanolle pelitjavehkeet, toi pihassa viipottava rusakko saa hakkeroida mieleisikseen...ja sormet on..siis käet toim..nurkkaan opastavat!Ota kuppi kuumaa mustaherukkamehua, tyhjää masiinoiden välimuistit ja buuttaa ne. Mitään tulemismenemisiä ny viikonloppuna edes kaivata.
Mä en kyllä tykkäis pahaa piiskaamisesta
Mä tungin uuniin jonkinlaisen "kakun" myslistä, jauhoista, omppuhillosta, ylikypsästä banaanista, raastetusta omenasta ja seesamiöljystä. Suolaripaus toki kanssa ja sokeria ja leivinjauhetta. Ja ihan ite omasta päästä sotkin. Esikoisen vegaani-tyttöystävä siis kylässä...Pikajäätelöö
*kirjottaa ylös*sopivan mittainen piiska kun on niin se kietoutuu ympärille ja pää läiskäisee takamukselle
Tuohan kuulostaa hyvältäMä tungin uuniin jonkinlaisen "kakun" myslistä, jauhoista, omppuhillosta, ylikypsästä banaanista, raastetusta omenasta ja seesamiöljystä. Suolaripaus toki kanssa ja sokeria ja leivinjauhetta. Ja ihan ite omasta päästä sotkin. Esikoisen vegaani-tyttöystävä siis kylässä...
Saas nähdä mitä tulee, tuoksu kyllä on hyvä.
..mun mielikuvitus näemmä tykkää..sillekin pitäis tehdä jotainMä en kyllä tykkäis piiskaamisesta
Kiinnostaahan! Sano ettei sinua kiinnosta!Ei ketää kiinnosta
Piiskata ?..mun mielikuvitus näemmä tykkää..sillekin pitäis tehdä jotain
Äläs nyt hätiköi.....mun mielikuvitus näemmä tykkää..sillekin pitäis tehdä jotain
..käsirautoja ajattelin..siis..kunPiiskata ?
Ok, käsirautoja ja piiskoja ja ja .......käsirautoja ajattelin..siis..kun