haista........., oliko pakko pilata mun onnitteluviesti.tää on parempi
Perkele että joskus tekisi mieli ....... aaaaaarrrrhhh
haista........., oliko pakko pilata mun onnitteluviesti.tää on parempi
haista........., oliko pakko pilata mun onnitteluviesti.
Perkele että joskus tekisi mieli ....... aaaaaarrrrhhh
Piti käydä kaupalla ostamassa tupakkia.Lisäsin Lidlin Marcherita pizzaan valkosipulia, sieniä, paprikaa ja suolakurkkuja.. Onpa hyvää.
Missä kaikki on.
Saako udella mikä harrastus. Kaipaisin itsekin jotain sisältöä elämään.Piti käydä kaupalla ostamassa tupakkia.
Niin ja käydä vieraissa harrastepalstallani.
SaunassaLisäsin Lidlin Marcherita pizzaan valkosipulia, sieniä, paprikaa ja suolakurkkuja.. Onpa hyvää.
Missä kaikki on.
Lisäsin Lidlin Marcherita pizzaan valkosipulia, kiinalaisia taikatatteja, paprikaa ja suolakurkkuja.. ja nyt näen äänet...Onpa hyvää.
Missä kaikki yksisarviset ovat.
MihinNyt meni kieli
Humppaahan minä kerkesin soittamaan semmoiset kolkytä vuotta ennen kuin eron jälkeen ripustin kapulat, rämpyttimen, haittarin ja laulumikin narikkaan. En koskaan soittanu ammatikseni mutta aikas moni sähkölasku niillä satunnaisilla satasilla satasilla tuli maksettua. Ja vaikka ei käy keikalla kuin kerran kuussa niin kolmeenkymmeneen vuoteen niitä mahtuu aikamoinen määrä.Saako udella mikä harrastus. Kaipaisin itsekin jotain sisältöä elämään.
Mitä tupakkia?
Mie luvin hieman väärin sun viestin,vaimo haettu töistä ja kytketty päälle loppuosan luvin kyllä oikeinVaimo haettu töistä ja sauna kytketty päälle. Pientä pureskeltavaa ja vähän viiniä saunan päälle ja yhteistä aikaa,siitä meidän lauantai ilta tehty.
Herra astuu hyvin ja tekee sisään, eiku miten se menikään?Kiitosh, lukuisista synttärionnitteluista
Vaimo kytkeytyy päälle ihan itsekseen kun on muutaman lasin viiniä kitusiinsa kaatanuMie luvin hieman väärin sun viestin,vaimo haettu töistä ja kytketty päälle loppuosan luvin kyllä oikein
Synttärisankarille