Miks tää ihminen toimii näin

viisikymppinen isoäiti

Tunnettu jäsen
27.04.2012
33 333
2 849
113
Olin vuosikymmeniä yhden naisen kans ystävä. Sit asiat mei solmuu ja ystävyys loppui. Uosien kuluttua tää ihminen otti yhteyttä, pyysi että sovitaan ja sovittiin. Kävi jopa meillä ja sovittiin, että mä meen sinne vastavierailulle. Sit soittelin ja laitoin viestiä ja kyselin kuulumisia. Aina hänellä oli kiire sinne ja tänne. Aattelin, ettei hän sitten enää haluakaan olla tekemisissä. Lopetin soittelut ja viestien laiton.
Tänäämpä hän sitten laitto tulikiven katkuisen viestin, kun en oo pitänyt yhteyttä. Yritinhän pitää häneen yhteyttä. Niin laitoin viestin, että voitas soitella huomenna. Tai ylihuomenna. Oli taas kiire. Nyt en siis enää soita, enkä laita viestiä.
Mitä halunnee, tiennöökö itekkään.

En löytänyt kysymystä viestistäsi, mutta ilmeisesti hän on tuohtunut, kun et ole huomioinut häntä riittävästi.

Hän on pahoittanut nyt mielensä sinun takia ja sinä hänen, tehän ootte nyt vähä niinku samiksia :)

Haluaa vain olla itse paremmalla mielellä "että on sopinut" ja jatkaa elämäänsä. Toivoo tod. näk. vain että hän on se joka on ainakin sopinut... muttei oikeasti halua edes olla tekemisissä.

En tiedä. Tuskin nyt noinkaan. Mutta tuli mieleen vain,että toiset haluavat jättää hyvän maun suuhun vaikka ei tulevaisuudessa olisi seuralla niin väliä.

Eli haluaa ainakin itselleen hyvän omantunnon asiasta. Äh.vaikea selittää.

Yhteistyössä