Näkyy! Hui, miten jännääHerkkä liuska näyttää lopulta tältä
http://aijaa.com/j2enzF
Voipi olla tai olla olematta... mutta eihän tässä nyt testausta voi ainakaan lopettaa kun ei vielä vuotoakaan näy...
Näkyy! Hui, miten jännääHerkkä liuska näyttää lopulta tältä
http://aijaa.com/j2enzF
Voipi olla tai olla olematta... mutta eihän tässä nyt testausta voi ainakaan lopettaa kun ei vielä vuotoakaan näy...
Mikä sulla tilanne??
Mulla tuolla samalla testillä näkyi 3 pv ennen kuukautisia esikoista imetin kans päivinöin, eikä oireita ollut.Mulla tuli tällanen haamuviiva about 10-15min kuluttua. Ihan heti en ollut varma näkyykö muuta kuin kontrolliviiva. Ei uskalla vielä innostua asiasta. Raskausoireita ei oikein ole muutoin kuin menkat 3 päivää myöhässä ja maidontuotanto heikentynyt (imetän siis esikkoa vielä).. Mitäs mieltä täällä ollaan? Kuinka monen päivän päästä pitäisi näkyä selkeä positiivinen mikäli se sellainen on?
eihän tuo enää mikään haamuviiva ole vaan selkeä plussa! onnea!Mulla tuli tällanen haamuviiva about 10-15min kuluttua. Ihan heti en ollut varma näkyykö muuta kuin kontrolliviiva. Ei uskalla vielä innostua asiasta. Raskausoireita ei oikein ole muutoin kuin menkat 3 päivää myöhässä ja maidontuotanto heikentynyt (imetän siis esikkoa vielä).. Mitäs mieltä täällä ollaan? Kuinka monen päivän päästä pitäisi näkyä selkeä positiivinen mikäli se sellainen on?
ei kaikki läheskään semmosia leffaviivoja saa..mut testaile tosiaan muutaman päivän päästä uudestaanIte vaan oottaa että tulis kontrolliviivan kanssa yhtä tumma
Eikä mullakaan tosiaan ihan heti näkynyt mitään.. jätin vessaan ja lähin hetkeksi pois.. myöhemmin näky haamua.. tuo on tosiaan selvä plussa jo paljon onne!Mulla tuolla samalla testillä näkyi 3 pv ennen kuukautisia esikoista imetin kans päivinöin, eikä oireita ollut.
En tiedä miten herkkä tää testi Oikeesti on, kun mulla oli tositosi haamu, mutta clearbluen digitaaliseen tuli hyvät viikot..Ite vaan oottaa että tulis kontrolliviivan kanssa yhtä tumma
Luulempa et toisella testillä olis aika tasavahvat viivat joJosko sitä malttais vaikka sunnuntaihin oottaa että uusii testin
Toisen tein varsin samankaltaisella "ehkä jotain vahvoilla viivalaseilla" tuloksella eilen, tänään en oo testannut edes kun vähän meni toivo näiden kanssa. Menkat yli viikon myöhässä, mutta oviksesta ei oo tietoa ja edellinen kierto päätty kiinnittymisyritykseen ni se ehkä sotkee nyt tätä kiertoa sit vaan..Mikä sulla tilanne??
Meillä ku samanlaisia "viivoja" nuihin tullut, ja ite jo luopunu toivosta hetkeksi
Oletko aiemmissa kierrossa testannut ovistestillä? Näyttää kyllä niin hyvälle tuo viiva että melkein voisin laittaa pääni pantiksi että raskaustesti antaa viivan myösKävin kylppärissä, ja viivahan oli tummentunut entisestään. Eka kuva otettu 5 min testistä. Tämä uudempi 10 minuutin kohdalla. Sofin ohjeissa lukee, että testin valmistuminen kestää juuri 10 minsaa.
Pitäisiköhän se r-testi tehdä sittenkin jo huomenna?
En ole aiemmin testannut ovistestillä loppukierrosta. Ennen ovista ja oviksen jälkeen mulla on näyttänyt haaleaa vivaa tai blankkoa. Jännittää!Oletko aiemmissa kierrossa testannut ovistestillä? Näyttää kyllä niin hyvälle tuo viiva että melkein voisin laittaa pääni pantiksi että raskaustesti antaa viivan myös
Mulla tuli tällanen haamuviiva about 10-15min kuluttua. Ihan heti en ollut varma näkyykö muuta kuin kontrolliviiva. Ei uskalla vielä innostua asiasta. Raskausoireita ei oikein ole muutoin kuin menkat 3 päivää myöhässä ja maidontuotanto heikentynyt (imetän siis esikkoa vielä).. Mitäs mieltä täällä ollaan? Kuinka monen päivän päästä pitäisi näkyä selkeä positiivinen mikäli se sellainen on?
Josko sitä malttais vaikka sunnuntaihin oottaa että uusii
Luulempa et toisella testillä olis aika tasavahvat viivat jo
Onneksi mulla ei ole kotona r-testejä, joten en ole sortunut Tutkin kalenteria, ja mulla näyttäisi olleen pillerittömissä kierroissa luteaalivaihe 12-14 päivää. Nyt on dpo13, eli teen kyllä testin viimeistään alkuviikosta.Heippa vaan kaikille, sivusta seurannut oon tekijän piinaavia hetkiä ja kysyisinkin miten minni n tilanne? Entä Stella teitkö tänään r testiä