koko paketillisen?Kaaheeta, söin hk:n blöön
Hmmm...Ne on jääkaapissa
koko paketillisen?
Ne pitäis olla ensin lautasella,sit sun mahassaNe on jääkaapissa
Ne pitäis olla ensin lautasella,sit sun mahassa
Koko paketin? Tsot, tsot..Kaaheeta, söin hk:n blöön
Tänään laitoin tomaattia ruokaan ,mut en keittänyMonestiko oot keittäny tomaatin tai kurkunpätkän ja talvella en kylmää ruokaa syö, kun on muutenkin kylmä
Sä olisit voinut pilkkoa sipulin, kuullottaa sen paistinpannulla. Pilkkoa sekaan pari tomaattia ja lisätä sen lenkinkin paloina lämpeämään. Sit ois ollut noin puolet rehuja.Monestiko oot keittäny tomaatin tai kurkunpätkän ja talvella en kylmää ruokaa syö, kun on muutenkin kylmä
Sä olisit voinut pilkkoa sipulin, kuullottaa sen paistinpannulla. Pilkkoa sekaan pari tomaattia ja lisätä sen lenkinkin paloina lämpeämään. Sit ois ollut noin puolet rehuja.
Keitä esim. kukkakaalia tai parsakaalia. Pavut ovat kans hyviä.Monestiko oot keittäny tomaatin tai kurkunpätkän ja talvella en kylmää ruokaa syö, kun on muutenkin kylmä
Ei mulla tollasii oo kaapeissaKeitä esim. kukkakaalia tai parsakaalia. Pavut ovat kans hyviä.
Osta niitä. Vai pitääkö mun täydentää sun jääkaappi?Ei mulla tollasii oo kaapeissa
No seuraavaksi jätät sit sen lenkin kauppaan. Sen tilalle ostat sellaisen valmiin, mikrotettavan, ateriakokonaisuuden missä on lihpuoli, potut tai mitä sit onkin ja ne rehut. Maksaa nelisen euroa. Ja sä pysyt pidempän hengissä.Liian työllästä, ku oli jo valmiiks kunnon nälkä
Voisit tulla viralliseksi kaappien valvojaksi, jotta elintarvikkeita olisi aina tasapainoisestiOsta niitä. Vai pitääkö mun täydentää sun jääkaappi?
Ostin eile magaronilootanNo seuraavaksi jätät sit sen lenkin kauppaan. Sen tilalle ostat sellaisen valmiin, mikrotettavan, ateriakokonaisuuden missä on lihpuoli, potut tai mitä sit onkin ja ne rehut. Maksaa nelisen euroa. Ja sä pysyt pidempän hengissä.
http://www.saarioinen.fi/tuote/balanssi-naudanpaistiateria-320-g/
tonen vaikka!
*huokaus*Ostin eile magaronilootan
Kokkaanko ja siivoanko samalla? Maksua vastaan tietenkin.Voisit tulla viralliseksi kaappien valvojaksi, jotta elintarvikkeita olisi aina tasapainoisesti
mullon koffin lite.Kohta kahvia,emmerdale ja 1 amber ale
No, paljonko ajattelit maksaa siitä, että saat pitää minusta huolta?Kokkaanko ja siivoanko samalla? Maksua vastaan tietenkin.