Mitä aiot sieltä hommata? Kypärän , maiharit vai mitä? Kaasunaaparin?Kohti varustelekaa.
Kivat pävät!
Koiran ja nakin logiikka sopii AaKoo- sedän kahden aivosolun käsiteltäväksi semmoisena "ei liian vaikeena"- asiana.Ootko nyt ihan varppivarmasti miettiny tarpeeksi tuota koira&nakki-asiaa, ettei AK-sedän tarvi taas ojentaa
Tsemppiä sinne.Minä varasin juuri ajan oikeusaputoimistoon. Lastenvalvoja sano about vaan, et paska ja vittumainen tilanne, hakeutukaa suoraan perhesovitteluun käräjäoikeuden kautta. Eli sinne sit ollaan menossa. Juristi tosin sano puhelimes, et jos etän käytös on puhelimessa kertomani kaltaista, sillä ei oo kovin korkeat odotukset edes sovittelusta. Et paskaaks tässä.
Juu sehän menee ihan loogisen näppärästi kun toinen aivosolu tuumaa koiraa ja toinen nakkiaKoiran ja nakin logiikka sopii AaKoo- sedän kahden aivosolun käsiteltäväksi semmoisena "ei liian vaikeena"- asiana.
Monet asiat, kuten naiset ovat mulle aivan liian monimutkaisia ymmärtää vaikka vielä Rubikin kuution kanssa jotenkin pärjään.
Miehet on järkeviä, tekee niinkuin käsketäänJuu sehän menee ihan loogisen näppärästi kun toinen aivosolu tuumaa koiraa ja toinen nakkia
Oon sitäpaitti käsittäny et monilla miehillä kuluu koko kapasiteetti pelkän nakin pohtimiseen
My kind a lady!Juu sehän menee ihan loogisen näppärästi kun toinen aivosolu tuumaa koiraa ja toinen nakkia
Oon sitäpaitti käsittäny et monilla miehillä kuluu koko kapasiteetti pelkän nakin pohtimiseen
Tommoset haettiin. https://www.varusteleka.fi/fi/product/carinthia-sa-m05-makuupussi/30761Mitä aiot sieltä hommata? Kypärän , maiharit vai mitä? Kaasunaaparin?
Ei tässä oo sentään kyse siitä, haluaako vaiko eikö pikkuraffi mennä (haluaa, mikä on hyvä koska molemmat vanhemmat on tärkeitä lapselle), vaan siitä, miten pikkuraffi liikkuu savannilta persläpiluolaan.Tsemppiä sinne.
Ämpäri näkojään ei ymmärrä sitä, että tappelemalla oikeudessa hän voi vain hävitä, vaikka oikeudessa mielestään voittaisikin.
Kirahvinpoikanen on kohta siinä iässä, että ilmoittaa ihan itse tahtooko lähteä isälle vai ei. Ja jos ei tahdo niin siinä ei oikeuden päätökset auta.
Voi kurja. Voimia.Ei tässä oo sentään kyse siitä, haluaako vaiko eikö pikkuraffi mennä (haluaa, mikä on hyvä koska molemmat vanhemmat on tärkeitä lapselle), vaan siitä, miten pikkuraffi liikkuu savannilta persläpiluolaan.
Persläpiämpäri on unohtanut lapsen kyyditysasiassa sulavasti sen tärkeimmän pointin, eli mikä on lapselle nopein ja helpoin tapa matkustaa ja son siirtynyt tuumimaan, miten persläpi itse pääsisi pienimmällä vaivalla. Lapsen (ja mun) kohtuuton matka-aika kolmella julkinevaihdolla ei selvästikään liikuta vittujakaan. Se siis ilmoitti tossa muutama päivä sitten, että häntä ei enää huvita hoitaa lapsenvaihtoa syksyllä sovitussa ja ongelmattomasti toimineessa paikassa X, koska se pääsee helpommalla vaihdon tapahtuessa paikassa Y. Ja nimeomaan ilmotti, ei kysynyt tai yrittänyt neuvotella. Paikka X ei kuulemma käy jatkossakaan, tai saan hakea lapsen takaisin Tampereelta asti julkineilla. Sit ei mikään puolivälikään enää sovi.
Tapeltiin tästä asiasta jo vuosi sitten lastenvalvojalla, mutta "lastenvalvoja oli tyhmä ämmä joka antoi ämpärille valheellista tietoa", niin ei siel mitään sopimuksia saatu tehtyä.
entäs ne rehut?Kaaheeta, söin hk:n blöön
Ne on jääkaapissaentäs ne rehut?