The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Auttaako jos sanot että poika vaihdetaan edelleen Riihimäellä ja jos se ei palauta myös Riihimäelle, poliisit hakee pojan?
Eipä sitä viimeksikään kukaan hakenut, kun ämpäri puhu silmät ja suut täyteen paskaa sosiaalivirkailijoille, jotka oli puhelimitse ämpäriin yhteydessä, ja poliisi ei nähnyt asiassa mitään ongelmaa, koska lapsi ei ole vaarassa siellä ollessaan.
 
Eipä sitä viimeksikään kukaan hakenut, kun ämpäri puhu silmät ja suut täyteen paskaa sosiaalivirkailijoille, jotka oli puhelimitse ämpäriin yhteydessä, ja poliisi ei nähnyt asiassa mitään ongelmaa, koska lapsi ei ole vaarassa siellä ollessaan.
Eihän toi nyt niin voi mennä että toinen voi hyppyyttää sua omien mielenjohteidensa mukaan :devil:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Eihän toi nyt niin voi mennä että toinen voi hyppyyttää sua omien mielenjohteidensa mukaan :devil:
No munkaan mielestä ei pitäis voida. Ja en edes tajua mikä ihme tässä se ongelma on, koska mä osallistun kuljetuksiin, en yritä sysätä kaikkea sen harteille tai vaadi sitä edes osallistumaan rahallisesti meidän matkoihin (paitsi poikkeustapauksessa, jos oon ihan peeaa sen takia, että elarit on myöhässä).
Toivottavasti lastenvalvoja osais neuvoa asiassa vähän paremmin. Oikeastaan haluaisin hakea valvottuja lapsenvaihtoja, ettei meidän tarttis olla tekemisissä edes tätä vähää. Rupee olemaan mitta tälleen vajaan kolmen vuoden jälkeen aika täynnä tota vitun ikuista vänkäämistä ja kiukuttelua.
 
Päivää murut :love:
Kaupassa käyty ja lounassmoothie juotu :p

Pitäis kai tänään käydä anoppia kahtomas,miten jakselee. Raskasta aikaa viellä hälle.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Tsuferaffi, halauksia. Hitsi ton ämpärin kanssa mitä venkoilua. :( :mad: Toivottavasti lastenvalvoja pystyy auttamaan
 
No munkaan mielestä ei pitäis voida. Ja en edes tajua mikä ihme tässä se ongelma on, koska mä osallistun kuljetuksiin, en yritä sysätä kaikkea sen harteille tai vaadi sitä edes osallistumaan rahallisesti meidän matkoihin (paitsi poikkeustapauksessa, jos oon ihan peeaa sen takia, että elarit on myöhässä).
Toivottavasti lastenvalvoja osais neuvoa asiassa vähän paremmin. Oikeastaan haluaisin hakea valvottuja lapsenvaihtoja, ettei meidän tarttis olla tekemisissä edes tätä vähää. Rupee olemaan mitta tälleen vajaan kolmen vuoden jälkeen aika täynnä tota vitun ikuista vänkäämistä ja kiukuttelua.
Mulla meni ero vähän toisin.

Lastenvalvojalla oli suuria vaikeuksia ymmärtää, että m i n ä en tahdo yhteishuoltajuutta koska lapset ovat siinä iässä, että tarvitsevat passia, ajokorttia, pankkitiliä whatever ja jos minulla on parin viikon ryyppyränni päällä niin allekirjoitustani on turha etsiä mistään. Tietäen, että ex- rouvakulta ei taatusti tee ainuttakaan lasten kannalta huonoa päätöstä johon minun allekirjoitustani tarvittaisiin.

Rahasta en puhu. Tein osituksessa kaikkeni, että lasteni elämä muuttuisi mahdollisimman vähän. Mitä ny faija muutti himasta mut ei sitä oo ennenkään kaivattu.

Minulla ei ole mitään oikeutta tavata lapsiani.
Lapseni taas ovat koska tahansa tervetulleita luokseni, mutta yksinäinen nukkumaluukku ei ole kauheen houkutteleva. Eikä juoppouteen taipuvainen isä.

Niin joo, tiedän että minussa on vikani eivätkä ne ole ihan vähäiset. Mutta että eron jälkeinen viha koskee koko sukuani ei voi olla minun vikani.
En nimittäin koskaan missään, kenellekään ole sanonut ex- rouvakullastani pahaa sanaa, enkä sano.
Mut koko minun sukuni irtisanottiin erossa oitis.

Kummitätini hautajaiset olivat samalla viikolla kuin ero. "Ei me ny vaan päästä". Niinpä. Nainen joka laittoi ruoat häihimme ja moniin jouluihimme ja oli 60 vuotta vaimo sille miehelle joka kuolinvuoteellaan sanoi sinulle "tervetuloa sukuun" on ykskaks "ei me ny vaan päästä".
Kun isäni/äitini täytti 70 niin mä laitoin lapsilleni tekstarin, että mummolla/vaarilla on merkkipäivät. Ei toiminu koska koko sukuni on samanlaisia sikoja kuin minä.

En väitä olevani hyvä tai kiltti mutta kyllä mun kanssani voi neuvotella ja sopimuksista on tapana pitää kiinni.

Viimeisin sopimus jonka ex- rouvakullan kanssa tein oli se, kun hän päätti myydä kototönön. Että ilmoita mulle milloin mun sopii tulla hakemaan tavaroitani pois. Ja näin sovittiin.
Ja seuraavaksi poika ilmoittaa mulle, että ööh... mutsi toi jotain sun kamojasi mun nurkkiini niin tulisitko hakemaan pois?
 
Pitäisikö Tsuferaffin hakea yksinhuoltajuutta jos on yhteishuoltajuus? Lapsihan tuossa kaikista eniten kärsii.
On yhteishuoltajuus, mut eipä se vaikuta tapaamisoikeuteen. Me ollaan käyty pari kertaa lastenvalvojallaki noiden kyyditysasioiden takia, ekalla kerralla tyyppi haasto riitaa, kieltäytyi kaikista ehdotetuista sopimuksista ja syytti lastenvalvojaa valehtelusta ja väärän informaation antamisesta, ja toiselle kerralle ei vaivautunut edes paikalle.
 
vierailija
On yhteishuoltajuus, mut eipä se vaikuta tapaamisoikeuteen. Me ollaan käyty pari kertaa lastenvalvojallaki noiden kyyditysasioiden takia, ekalla kerralla tyyppi haasto riitaa, kieltäytyi kaikista ehdotetuista sopimuksista ja syytti lastenvalvojaa valehtelusta ja väärän informaation antamisesta, ja toiselle kerralle ei vaivautunut edes paikalle.

Jätä se sika
 
No munkaan mielestä ei pitäis voida. Ja en edes tajua mikä ihme tässä se ongelma on, koska mä osallistun kuljetuksiin, en yritä sysätä kaikkea sen harteille tai vaadi sitä edes osallistumaan rahallisesti meidän matkoihin (paitsi poikkeustapauksessa, jos oon ihan peeaa sen takia, että elarit on myöhässä).
Toivottavasti lastenvalvoja osais neuvoa asiassa vähän paremmin. Oikeastaan haluaisin hakea valvottuja lapsenvaihtoja, ettei meidän tarttis olla tekemisissä edes tätä vähää. Rupee olemaan mitta tälleen vajaan kolmen vuoden jälkeen aika täynnä tota vitun ikuista vänkäämistä ja kiukuttelua.
Tsemppia!
Lapsen etuhan se on aina laitettava ykkoseksi eika suinkaan esim. se amparin tuuliviireily, kerran ei taida kuljetuksen suhteen oikeesti olla edes mitaan patevaa syyta muuttaa nykyista kaytantoa. Tietysti, kerran hankalaksi jalleen mies haluaa, niin ainahan sita voi jarjestelyita muuttaa mutta ne ovat sitten haitallisemmaksi miehelle itselleen...

Toivottavasti lastenvalvojalta tulee sita katta pitempaa rauhoittumiskeinoa tilanteeseen. Hankalaa kylla tuommoinen ettei aikuisen miehen kanssa voi asioista sopia luotettavasti keskustellen.
 
..pehmeeta sunnuntai- iltaa sullekin :)

Iltawillitykset menossa eli kouhotusta ja kalkatysta, mihinkas sita tuttua reseptia muuttamaan :D...yks nosti "kytinta" ja lahti happeilemaan ulos kaverinsa kanssa ja mikas tuolla ulkona ollessa kun on kiva keli :)

Viikonloppu se mokoma taas vilahti kiitamalla :), kaikilla enempivahempi mukavaa ja toisilla jopa aivan ihunaa :love:..mutta uusi viikko kujeineen saa luvan tulla :)
 
vierailija
..pehmeeta sunnuntai- iltaa sullekin :)

Iltawillitykset menossa eli kouhotusta ja kalkatysta, mihinkas sita tuttua reseptia muuttamaan :D...yks nosti "kytinta" ja lahti happeilemaan ulos kaverinsa kanssa ja mikas tuolla ulkona ollessa kun on kiva keli :)

Viikonloppu se mokoma taas vilahti kiitamalla :), kaikilla enempivahempi mukavaa ja toisilla jopa aivan ihunaa :love:..mutta uusi viikko kujeineen saa luvan tulla :)
Kuoritko kananmunat ennen keittämistä?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä